PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 tekoop!



Steven van der Steen
20/06/2008, 09:22
Mijn Porsche 924 is te koop. We rijden er te weinig meer mee. Hij is in zeer mooie staat, en is ook echt betrouwbaar. Bouwjaar Januarie 1979, met al het tweede type achterwielophanging.
Kan hier allemaal mooie verhalen gaan vertellen, maar als de intresse aanwezig is voor een mooie 924 zal een bezoek absoluut niet op een teleurstelling uitdraaien!
Vraagprijs 5000 euro. Kom kijken, rijden en doe en bod!

Vragen? Stel ze!

924turbo2
20/06/2008, 11:47
Is het een turbo ?

M.B.H.
20/06/2008, 14:54
Is het een turbo ?

Met 4 Gaats Naven ??? M.

Tom
20/06/2008, 14:58
Was in Amerika wel leverbaar zo...

Maar dit is een 2.0.

Ik-rij-belastingvrij
20/06/2008, 15:04
Is inderdaad een 2.0, te vinden in z'n voorstel topic :wink:
Zo te zien weer een van velen die zich aanmeld om de auto te verkopen :roll:
Ook wat aan de dure kant als je het mij vraagt.

M.B.H.
20/06/2008, 15:21
Is inderdaad een 2.0, te vinden in z'n voorstel topic :wink:
Zo te zien weer een van velen die zich aanmeld om de auto te verkopen :roll:
Ook wat aan de dure kant als je het mij vraagt.

Zeg Murdoc Je bent zo gek nog niet

Ik kan ook elke week wel een andere auto aanbieden , :?
ik heb er genoeg toch voor een hele maand :lol: :lol: B.A. ik begin met die Roze.

Per opbod, Na goed keuring Van Grietje natuurlijk :roll: word er gegund Want,
die lonkt :oops: er al een tijdje naar :lol: M.

Steven van der Steen
20/06/2008, 15:33
Nee, het is een "gewone" 125 pk 924 met een neus ( motorkap, frontje, onderfrontje) van een
turbo. Wat, ondanks dat het niet origineel is, net even beter staat. Wat bijzonder is aan deze body: hij heeft nooit schade gehad. Heb ik lang naar moeten zoeken, maar was voor mij een vereiste. Zeer veel 924's hebben in het verleden een klappertje gemaakt, en zijn in mijn ogen bedroevend gerepareerd. Een GOED herstelde schade hoeft overigens geen reden te zijn om een auto te laten staan! 9 jaar geleden is hij in zijn geheel( binnen/buiten) diamantzwart gespoten, en is de techniek geheel nagelopen en waar nodig vernieuwd. De wagen is uitgevoerd met targadak en electrische ramen(origineel). Deze 924 is voor heel veel geld up to date gemaakt. Geen prutswerk! Als eerste auto hebben wij een Volvo s60 170 pk (voor de vrouw dus) Zelf rijd ik nu met "de winter auto" Volvo 142 1973. En staat de 924 maar binnen te staan. Dit alles is zo gekomen omdat er in 2006 een baby is geboren en de Porsche daar geen geschikte auto voor is! Ik wil nu een zomer en winterauto in 1. Dit is dus de reden dat wij hem in de verkoop doen! Wij hopen echt via deze weg een liefhebber te vinden!

924turbo2
20/06/2008, 16:41
Succes met de verkoop, ondanks alles wat er aan gedaan is zit je met je prijs te hoog. Zelfs een 924 Turbo brengt geen 5000 euro op, hoe mooi hij ook is.

Kevin- Martini
20/06/2008, 18:30
Schadevrij; vaak gehoorde kreet, mijns inziens vrij rekbaar begrip.
Waarom is de voorkant bijvoorbeeld turbo opgebouwd?

Steven van der Steen
20/06/2008, 19:53
Vreemd eigenlijk dat die dingen dus geen donder waard zijn. Wat ik jullie wel zeggen kan is dat veel betaalbare 924 twee zijn voor de prijs van een. Die van mij is een voor de prijs van twee.
Als je begrijpt wat ik bedoel!

q01z
20/06/2008, 20:00
heren/dames
er probeerd hier iemand zijn auto te verkopen!
laten we een beetje positief reageren voor potentiele kopers..

Steven van der Steen
20/06/2008, 20:21
Ik dacht inderdaad dat jullie liefhebbers zijn ja! Dat ben ik ook, jullie forum is ook leuk. Een handelaar ben ik niet, en heb mijn 924 altijd erg gewaardeerd. Bloed zweet en tranen heeft het gekost om hem zo mooi te krijgen. En meld me aan omdat persoonlijke omstandigheden de reden zijn voor verkoop. Dingen veranderen nu eenmaal. Een forum bezoeker ben ik al lang.
Onder schade versta ik een kromme carosserie, of slecht herstelde grotere plaatschades, vies laswerk en scheve naden. Werk zelf al 20 jaar als autoschadehersteller dus ik weet waarover ik praat. Dat ik de 924 kocht was de motorkap een golfplaat omdat er iets op was gevallen in de stalling waar hij stond (hooibaal). Ik kon toen voor 750 gulden deze turbo neus kopen, dat heb ik dus gedaan. Als ik er een gladde neus op had gezet had er geen haan naar gekraaid. De auto heeft voor mij geen geheimen en heeft dat voor een potentiele koper ook niet.
De prijs is een vraagprijs en is voor de staat van de auto niet te veel. Maar omdat het een 924 is dus blijkbaar wel....

LWB
20/06/2008, 22:15
De prijs is een vraagprijs en is voor de staat van de auto niet te veel. Maar omdat het een 924 is dus blijkbaar wel....

Het is maar net wat iemand er voor over heeft en wat iemand van een auto verwacht en er mee wil....
Succes met verkopen.

Steven van der Steen
16/02/2009, 18:42
Hallo mensen, vandaag even voor de apk geweest. Elk jaar weer een feest. Er mankeerde uiteraard weer niets aan. Omdat hij de respectabele leeftijd van 30 jaar heeft bereikt, is de apk twee jaar geldig. Daar gaat mijn jaarlijkse (apk) ritje. Reden te meer om de verkoop maar weer eens te activeren. Als ik weer even met dat ding heb gestuurd, ben ik weer helemaal weg van hem. Wat zijn het toch een fantastische wagens! Ik heb er 10 jaar plezier van gehad, misschien kan iemand mij dat nadoen?

Groeten Steven.

Space
17/02/2009, 10:40
Joh, die auto kost je op deze manier toch helemaal geen geld. Geen wegenrijtuigenbelasting, goedkope oldtimerverkering. Geniet er van, die kleine is zo weer groot en dan past hij prima zonder zitje op de achterbank. En nog veel later als ie zn rijbewijs heeft dan geef je hem door :lol:.

Je moet er natuurlijk wel een goede stallingsplek voor hebben :roll:.

924turbo2
17/02/2009, 10:45
Deze auto zou leuk staan op een set originele spiderwebs, dan is het net een turbo.

Steven van der Steen
01/03/2009, 21:01
Vandaag de Porsche verkocht. :cry: Aan een liefhebber, dat wel :wink: Hij komt goed terecht.
Groeten Steven.