PDA

Bekijk Volledige Versie : reflectoren op de zijkant



q01z
27/10/2007, 22:25
Goeden'aaf,

het valt mij op dat veel 924's (vooral buiten Nederland) reflectoren hebben aan de zijkant;

http://community.924forum.nl/images/imported/2007/10/3.jpg

wat is hiervan de reden? in amerika zal het wel iets met markeren te maken hebben, maar ik kwam pas ook ergens een foto tegen waar de cirkels wel op de auto zaten, maar niet reflecterend (was gewoon meegespoten), zijn deze reflectoren er opgeplakt of hebben ze daar iets anders voor verzonnen?

captainfrasca
27/10/2007, 22:46
In Amerika is het zover ik weet verplicht om die reflectoren te hebben, ze branden dan ook als jej je licht aan hebt.

In Europa was het dacht ik een optie, en ze zullen dan ook vaak gewoon vervangen zijn door een stuk plastic wat overgespoten is vermoed ik.

Tom
28/10/2007, 22:25
De zogenaamde side markers, in Amerika inderdaad verplicht. En hier destijds optioneel te bestellen, net als de Amerikaanse bumpers.

Ropor
29/10/2007, 18:14
Bij mij inde buurt staat een uit Amerika geimporteerde 924, ook met van die reflectoren en grote bumpers. Ik vind het enorm lelijk.

Ik denk dat er weinig zijn die deze optie hebben genomen!

q01z
29/10/2007, 18:18
kijk, die mening deel ik dus volledig :roll:
vandaar dat ik me afvroeg of die dingen duidelijk te herkennen waren :P

Tom
30/10/2007, 19:42
Ik vind het wel gaaf staan eigenlijk, maar ik heb een rare tic met Amerikaanse uitvoeringen... :grin:

q01z
30/10/2007, 20:43
Ik vind het wel gaaf staan eigenlijk, maar ik heb een rare tic met Amerikaanse uitvoeringen... :grin:

die mensen moeten we ook hebben :D
nah ik weet niet, als het op alle 924's zou zitten was het misschien niet eens zo lelijk.. maar omdat ik het niet gewend ben :roll:

FROST
31/10/2007, 19:53
Die van mij is ook gedeeltelijk een Amerikaanse uitvoering, (vanbuitendan) en ik vind het wel wat hebben met die uitstekende achterbumper. Auto lijkt zo duidelijk groter en minder bol aan de achterkant. Voorbumper daarintegen vind ik niet mooi, omdat de witte lampjes missen. Tja..en die reflectoren..Ik heb een keer een Turbo gezien die ze had. Maar het zag er een beetje Goedkoop uit, en maakt de auto erg druk aan de voorkant. Mijn mening hoor!!