PDA

Bekijk Volledige Versie : JvB #59



JvB #59
30/06/2008, 20:30
JW en ik (Nelis) zijn twee huisgenoten, studerend in Delft. Wij hebben vorige week een 924 gekocht om de zogenaamde Delftsche Rally's te rijden die door verschillende studie/studentenverenigingen hier worden georganiseerd. We hadden een betaalbare achterwiel aangedreven oldtimer nodig met een goede wegligging, vandaar onze Porsche. We hebben dit weekend de dorpels weer keihard gelast, en zijn nu bezig met de laatste puntjes voor de apk. Hierna is de planning hem een motorische checkup en smeerbeurt te geven, daarna een goeie striping erop, en gaan. Had al een vraagje gesteld over de elektronica, en er word supersnel gereageerd, helemaal top! Hoop hier een hoop op te steken, en dr zijn zeker wat puntjes waaraan bij steentje kunnen bijdragen, want we hebben hier al een stevig wagenpark voor de deur (technische studenten he :-P )
Hooooi!!!

q01z
30/06/2008, 22:45
welkom welkom! :D

leuk dat jullie je ff voorstellen, dan weten we tenminste ook op wie we reageren enzo he :)

we zijn meestal wel lekker snel met antwoorden idd.. en er zijn zat mensen met verstand van kennis of een rare tik :D (of beide..)
wat hebben jullie nog meer qua wagenpark?

ennuhm ;) maar ff een projecttopic aan met foto's over de vorderingen van de 924! :D racen is toch waar ze voor gemaakt zijn..

Sjon
30/06/2008, 23:37
mensen met verstand van kennis
Ik vind h'm leuk :lol:
En mensen met kennis van verstand? :grin:

Ik-rij-belastingvrij
01/07/2008, 00:18
Welkom :D



mensen met verstand van kennis
Ik vind h'm leuk :lol:
En mensen met kennis van verstand? :grin:

En mensen met kennis EN verstand? :grin:

VonG
01/07/2008, 09:55
welkom! foto?

Tom
01/07/2008, 14:00
Welkom, dus. En mocht je inderdaad tussen het klussen door tijd hebben voor wat foto's van het apparaat, dan zijn we je zeer erkentelijk...

JvB #59
01/07/2008, 19:18
Zeker wel! De eerste pics zijn geschoten, dus die komen eraan. APK is overigens voor 2 jaar in de pocket! Ik zal binnenkort een project-draadje maken, is wel leuk.

M.B.H.
01/07/2008, 19:27
OOK welkom van uit het iets hogere Noorden, :-D
het is altijd weer leuk om een nieuw Aktief lid er bij te hebben ,
Dan valt er vast weer iets aan kennis uit te wisselen , :idea:
Dus nogmaals welkom , M.(B.A.)

LWB
01/07/2008, 19:32
ook welkom vanuit hier :-D

captainfrasca
01/07/2008, 21:45
Ook welkom vanuit het altijd pitoreske Muiden!! :-D :D