PDA

Bekijk Volledige Versie : Terug van weg geweest



FROST
29/10/2007, 14:51
Hi,

ik ben er ook weer bij! Mocht effe duren met inloggen maar ja, soms zijn andere dingen belangrijker.
Ziet er goed uit het nieuwe forum.

groetjes Barbara aka FROST

q01z
29/10/2007, 17:15
welkom terug dan barbara :)

Tom
30/10/2007, 19:46
Welkom!

Misschien een leuk idee om ook een 'project-topic' in het Café te starten waarin je alle klusjes en puntjes van je auto kunt bespreken...

q01z
30/10/2007, 20:35
Welkom!

Misschien een leuk idee om ook een 'project-topic' in het Café te starten waarin je alle klusjes en puntjes van je auto kunt bespreken...

wellicht handig om daar een appart gedeelte voor op het forum te maken ;)

anders wordt het cafe zo vol he!

captainfrasca
30/10/2007, 23:09
Welkom terug FROST :-D

Ropor
31/10/2007, 11:55
Bij deze ook: Hartelijk welkom (terug)

FROST
29/06/2009, 21:03
YO mensen!! Na de mooie fotos op Porscheforum ben ik toch maar weer eens hier komen kijken.
Mooie nieuwe layout voor de site, lekker modern enzo; dat kan ik wel waarderen. Mijn respect.

Van het weekend Rene gesproken van de vriendenkring; stond met zijn mooie caravan op Historisch weekend te den helder. We hebben aardig wat bepraat, onder andere hoe ik zo van mijn 924 af gekomen ben * snik * en hoe de toekomst er uit gaat zien, zo Porscheloos, en hoe het met zijn ritten gaat. Tja, als je dan iemand hoort praten die zo veel heeft met dat merk en model, dan gaat het je toch wel in je kleren zitten. Damn, dan mis ik mijn Groene Monster wel op zulke momenten, hoewel ik er uiteindelijk meer ellende dan vreugde aan had..

Naja, verleden tijd. Ik ben terug hier, dat is het belangrijkste.

See ya around,
FROST

Tom
29/06/2009, 21:12
Hee Barbara,

Tja, dat was geen prettig verhaal voor je. Geloof me, ik kan best wat sleutelen maar af en toe heb ik het best gehad met de 924 en zijn rare kuren. Ik was al tamelijk relaxed in mijn verwachtingen ten opzichte van mijn auto maar heb nog geregeld op mijn tong moeten bijten. Conclusie: als het je enige auto is, als je niet zelf sleutelt en er niet tegen kunt dat een auto je vroeger of later laat staan, kun je beter niet aan een klassieker beginnen... je hebt in ieder geval ook leuke herinneringen aan je auto, onthoud die maar.

-Bassie-
29/06/2009, 21:35
leuk dat je weer terug bent.

LWB
30/06/2009, 18:30
YO,

welkom trug...

captainfrasca
30/06/2009, 18:31
Hey Frost, fijn dat je er weer bent en dat ons "nieuwe" Forum je bevalt.....

klaas 924
30/06/2009, 20:27
mooi dat je er weer bent
want zo begint het meestal
ooit vind je je nieuwe 924
en misschien wel bij ons hier op het forum

Bcreative
01/07/2009, 10:26
Hai. Leuk dat je weer 'ns komt kijken.
Blijft toch altijd kriebelen he, dat 924-gevoel. Ben zelf ook een paar jaar 924-loos geweest. Maar uiteindelijk toch weer een gekocht. En moet zeggen voelt wel weer erg goed!

FROST
12/03/2010, 20:08
Vandaag weer eens zitten lezen hier, het forum is groot geworden!! :D

Ik ben nog steeds Porsche-loos. Het groene Monster staat bij meneer de Kraker om opgeknapt te worden ergens in Lelystad. We hebben een paar keer gevraagt of we langs mochten komen, we zijn heel erg benieuwd hoe het allemaal geworden is, maar we krijgen nooit echt een uitnodiging. Misschien komt dat omdat hij simpelweg ECHT geen tijd heeft, of hij wil dat ik alleen het uiteindelijke resultaat te zien krijg..
Naja, dan hebben we het nog niet over de toekomstige prijs gehad. Ik vrees het ergste (dat ik hem niet terug kan kopen), maar aan de andere kant zal ik in de toekomst toch geen tijd meer hebben voor Porsche rijden; ik ga een opleiding volgen voor 2 jaar bij het ROC voor Facilitair medewerker. Dan blijft er bar weinig tijd over voor andere dingen, maar het is wel belangrijk een goede toekomst te hebben :)

ShroudedVeil
12/03/2010, 20:11
Heey!

Dat is lang geleden zeg!

Voor de rest gaat het goed met je?

Leuk je weer eens te horen!

klaas 924
12/03/2010, 21:08
goed te lezen dat je de PORSCHE nog niet vergeten bent
en ooit ,ooit.......... begint het weer tekriebelen
en je weet het :de droom is over als je hem hebt verwezelijkt

M.B.H.
13/03/2010, 07:06
Barbara, Leuk Je weer eens even te horen, ehu Lezen.:-)
die P kribbels blijven bestaan hoor.:p
Eenmaal het virus en je komt er niet meer vanaf :-);-)
Maar goed alles op zijn tijd.8-)
en ik zou zo zeggen zonder P., Maar met het Virus in je.
vind ik het leuk dat je buiten alles wat je nu doet,
Hier ook nog eens even langs wipt.

Top Hoor :thumb: