PDA

Bekijk Volledige Versie : Porsche 924S



omeloeks
13/02/2011, 19:31
Net nadat mijn dierbare vriend zijn Porsche 924 S automaat had gekocht overleed hij. Ik heb hem nog echt mogen zien genieten van zijn Porsche en hij was er zo trots op. Na een ritje stapte hij altijd uit de auto met een brede grijns op zijn gezicht. Nu staat de Porsche er alleen voor, maar onderdak. Graag zou ik aan zijn wens willen voldoen om een echte liefhebber voor zijn Porsche zien te vinden. Ik hoop er iemand voor te vinden op het forum. Dit jaar krijgt de auto uit 1987 zijn Old timer status en is dus belastingvrij. Het is één van de allerlaatste uit de 924 S serie en heeft alle luxe aan boord van een hedendaagse auto. De auto is van Nederlandse afkomst en heeft alle papieren aanwezig, incl NAP rapport. Het is technisch geen opknapper of verwaarloosde auto, maar wel in de originele lak (Créme zilver metalic). Deze enige wel enige aandacht gebruiken om weer te mogen glinsteren, maar voor de rest is de auto in een mooie conditie, helemaal orgneel en geen koopjes aanbod. Aangezien kort na het overlijden de auto onder dak is gezet, heb ik er nog geen fotomateriaal van, maar het voorjaar staat er aan te komen en de Porsche gaat dan uit zijn schuilplaats voor de verkoop. Met een mooi voorjaarszonnetje erbij moet het lukken om er goede mooie plaatjes van te schieten. Op afspraak is de auto te bezichtigen. Op verzoek van de familie ben ik als bemiddelaar voor de verkoop en te bereiken op 06-52 544 510. De auto staat op stal in Noord Drenthe en kan op verzoek uit de winterslaap worden gewekt.

-Bassie-
13/02/2011, 19:38
wat is de vraag prijs voor deze auto?

en ik neem aan dat de auto uit 1986 komt want anders word de auto niet meer belasting vrij.

en met wat foto`s is het makkelijker de auto te beoordelen.

omeloeks
13/02/2011, 20:31
Hallo Bassie,
I.d.d. is de auto van 1986 en is door de eigenaar gekocht in sept. 2010. Een maand heeft hij er van kunnen genieten en daarna heeft de familie de auto zo snel mogelijk onder dak gezet uit. Dit maakte deel uit van hun verwerkingsproces en daar staat de auto nog te overwinteren. Om die reden zijn er nog geen foto's gemaakt en heb ik alleen een printscreen van de advertentie waarin de auto met kleine foto's werd aangeboden. Deze wil ik morgen voor je bewerken en deze als bijlage aan het forum toevoegen. Het was oorspronkelijk de bedoeling om de auto rond maart-april aan te bieden, totdat ik dit forum vond en er niet op had gerekend dat er direct belangstelling voor was. Bezichtiging moet ik dan ook in overleg organiseren met de weduwe, waar de auto is gestald. Wanneer je me een SMS stuurt, zal ik je bellen om je de situatie, gezien de omstandigheden verder toelichten, of via SMS terug reageren en geef ik je het kenteken door.

-Bassie-
13/02/2011, 20:36
even iets recht zetten.
ik heb zelf geen interesse maar deze vragen zijn meer zodat het makkelijker verkoopt.

omeloeks
13/02/2011, 20:47
Dank voor je toelichting. Ik zal in overleg met de berokkenen een duidelijke aanbieding opzetten en deze op het forum plaatsen.

m.vanderweerd
14/02/2011, 08:46
hallo.
ik heb evt wel intresse in de auto.
enige min punt de automaat ( zal zeer lastig te verkopen zijn)
maar wil graag meer weten over de auto
u mag evt een mail sturen naar m.vanderweerd@kpnplanet.nl