PDA

Bekijk Volledige Versie : even voorstellen



ppassie
04/08/2008, 18:36
Ook mijn complimenten voor jullie internetsite en het forum :grin:
dat hebben jullie goed voor elkaar.

Ik ben Ronald, 30 jaar, uit Utrecht.
Hierbij mijn porsche 924 uit 1983, met draadstaalvelgen.

Motorisch klinkt deze nog niet helemaal goed.
Dus, het is een beetje een projectje.

Ik heb al een hele tijd een 924 willen hebben.
De 924s zien er fantastisch uit en de techniek is oude klasse :D

Groetjes en tot snel, Ronald

q01z
04/08/2008, 18:54
welkom!

geweldig scheeuwende kleur :D maar wel gaaf :) die velgen zijn beetje Te idd.. maar ik zie originele achterin liggen ;)
je interieur ziet er nog netjes uit!

nu maar hopen dat je motor mee valt..
captainfrasca en ik hebben vorig jaar een witte 924 gekocht, bij het starten klonk die alsof de drijfstangen niet verbonden waren met de krukas.. zulke harde klappen kwamen er uit het onderblok.. dit had dus voor 90% te maken met een compleet verkeerd afgestelde distributieriem!

Tom
04/08/2008, 20:54
Welkom! Deze heb ik hier nog niet gezien, wel een turbo in dezelfde kleur (Rallygelb) in Bilthoven. Gave auto!

LWB
04/08/2008, 22:20
welkom,blits kleurtje! :shock:
ingevoerd uit Duitsland?

Gele velgen is wel een echt 'tuning-iets'uit de vervlogen jaren,originele set zal iets beter staan naar mijn smaak,maar op zich niet verkeerd :wink:

Interieur metr een fraai stofje,schijnt langer mee te gaan dan de andere bekledingen.

Valt me zo een ding even op,wat is er met de lichtschakelaar gedaan? Zit er niet origineel uit wat betreft vorm...

Succes met het project.

Bcreative
06/08/2008, 15:13
Wekom Ronald!
Ik heb me wel 'ns afgevraagd hoe een 924 eruit zou zien in die kleur. Gaaf man!
Veel plezier met je auto en hou ons op de hoogte van de voortgang met de klussen (met foto's graag)! :grin:

Ouke
11/08/2008, 13:57
Zie ik nou goed dat de liefde voor je porsche alweer over is?

http://link.marktplaats.nl/182912049

Of is de verkoper vergeten zijn advertentie eraf te halen?

Tom
11/08/2008, 15:50
Zo te zien aan de naam van de verkoper gaat-ie alweer weg... :(

ppassie
11/08/2008, 17:20
De auto is geimporteerd uit duitsland, idd. Het is niet de originele kleur, van dichtbij is dit wel te zien.

Scherp van Ouke.
Ik schrok van de nare geluiden toen ik deze kocht en heb m toen direct op marktplaats gezet (ook om te zien of de schade meevalt). Op korte termijn gaat deze niet weg, voor het importeren heb ik al 550 euro moeten betalen. Dat geld krijg je er niet zo makkelijk uit. Bovendien moet de auto goed worden nagekeken. En ja, de kleur is wel erg goed :-D

Inderdaad voor de verlichting zit er een schakelaar in van een VW busje in, maar hij doet t.

Zal binnenkort naar de uitlaat kijken; er komen gassen de cabine binnen. Dan nog maar eens naar de geluiden kijken. Zo kan ik natuurlijk niet gaan toeren. En ja, een autoradio moet er ook in.

q01z: als het toch de afstelling van de distrubtieriem zou zijn, zou het geweldig zijn. Maar, ik zal er maar niet op hopen.

Houd jullie op de hoogte,

ppassie

Tom
11/08/2008, 18:12
Uitlaatgassen komen vaak aan de achterkant binnen. Achterkleprubber, afstelling achterklepsloten en afdichting rond de achterlichten waren bij mij de boosdoeners.

VonG
30/08/2008, 11:58
welkom! Niet origineel maar wel ludiek!