PDA

Bekijk Volledige Versie : Sticker onder nummerplaat



Ouke
05/08/2008, 15:11
Wat mij persoonlijk een beetje ergerd aan mijn porsche is dat er onder de nummerplaat streetfighter staat. Persoonlijk ben ik niet zo'n scheurder dus ik ben het liever kwijt dan rijk.

Nu zat ik op het forum een beetje te bladeren en toen zag ik dat er stickers zijn van het forum. Nu leek het mij een leuk idee om misschien stickers te laten maken met de website van het forum. Op deze manier hoef ik niet op mijn lak te plakken en kan ik toch mijn steentje bij dragen aan het verspeiden van dit goede forum. Heel misschien kunnen we een echte houder er van maken? Alleen heb ik persoonlijk geen idee hoeveel dat kost.

Vinden jullie dit ook een leuk idee? En is het misschien iets om gezamenlijk te bestellen?

q01z
05/08/2008, 20:06
van die nummerplaathouders gaan super snel stuk.. heb ik voor de axclub ook een keertje besteld, das geen succes..

stickers draaien kan wel, maar das niet zo mooi :roll:

Tom
05/08/2008, 23:09
Ik vind het wel wat, gewoon witte of grijze tekst op een zwarte achtergrond. Ben ik ook eindelijk van de reclame voor die dubieuze garage af.

Ouke
06/08/2008, 10:59
[quote="q01z"]van die nummerplaathouders gaan super snel stuk.. heb ik voor de axclub ook een keertje besteld, das geen succes..

Volgens mij ligt dat heel erg aan de kwaliteit die je besteld. Heb zo net even vluchtig het internet rond gezocht en voor ongeveer 90 cent heb je volgens mij een redelijke kwaliteit. Je moet er dan wel 100 afnemen. Dus als je ervan uitgaat dat iedereen die hem wilt voor en achter wilt hebben, zijn er 50 mensen nodig.

Bcreative
06/08/2008, 11:57
Ouke,

Lijkt mij leuk idee die kentekenplaathouders. Als 't gaat lukken wil ik wel 'n setje (nou nog 'n auto erbij :lol: ).
Trouwens, zag ik jou toevallig afgelopen zaterdagmiddag op de Randweg in Haarlem rijden in zuidelijke richting? Ik zie bijna nooit 'n 924, dus je viel me meteen op. Heb jij een kenteken met GX erin?

Ouke
06/08/2008, 12:12
Dat zou best goed kunnen. Een vriend van mij had de Porsche nog niet gezien en wilde er natuurlijk graag een rondje in rijden. En aangezien mijn nummerbord 97-GX-XB, is de kans erg groot dat ik het was :grin:

ShroudedVeil
18/08/2008, 16:53
Het lijkt mij trouwends ook een erg leuk idee

dat heeft volgends mij de ford probe club ( waar mijn broer bij zit) ook en t ziet er aardig uit!:)

jimfrey944
19/08/2008, 11:26
kenteken plaat houders vind ik een goed idee
maar dan wel van die waar je je plaat in moet klemmen gaatjes heb ik een hekel aan
ten zij je een mercedes heb dan moeten er juist 4 gaatjes in zitten :lol:

Ouke
19/08/2008, 11:41
Ik zal eens kijken waar ik er niet meteen 100 hoef te bestellen en hoeveel ze dan kosten.

Hou jullie op de hoogte!

@ ShroudedVeil, Bij welk bedrijf heeft je broer het besteld of de club van je broer?

ShroudedVeil
19/08/2008, 12:23
Ik zal eens kijken waar ik er niet meteen 100 hoef te bestellen en hoeveel ze dan kosten.

Hou jullie op de hoogte!

@ ShroudedVeil, Bij welk bedrijf heeft je broer het besteld of de club van je broer?


Ik zal het even navragen:) maar volgends mij hadden hun der zo'n 200 ofzow besteld

ShroudedVeil
20/08/2008, 10:05
Heey

Ik heb nog ff nagevraagd en ze hebben alleen stickers van de probeclub en complete kenteken platen voor de club
die overgends ook best mooi zijn

Ik kan wel ff vragen hoe ze daar aan zijn gekomen , het zijn witte platen met mooie zwarte letters

Grtz Frank

Ouke
20/08/2008, 10:18
Ik ben erg benieuwd, dus als je het wil vragen graag.

Ik weet alleen niet of een witte plaat met zwarte letters zo mooi is? Zou je er misschien een foto van kunnen posten.

Als we er min. 200 moeten bestellen dan weet ik ook niet of het handig is. Aangezien niet iedereen op het forum denk ik zo'n plaat wil. Dan moet er dus naar iets anders gezocht worden.

ShroudedVeil
20/08/2008, 11:18
200 is zoiezo een beetje veel voor deze site

Ik ga ff vragen hoe ze eraan zijn gekomen en vanaf welk aantal ze te bestellen zijn

Coen
20/08/2008, 14:05
Als je zwart met witte letters kan krijgen dan neem ik er ook wel 2 af :wink:

Sjaak
20/08/2008, 17:52
me too

ShroudedVeil
21/08/2008, 13:00
of in oldtimer kleuren is ook wel gaaf lijkt me maar eerst maar ff kijken hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen

q01z
21/08/2008, 18:21
meestal gaan die dingen wel per 200..

dat heeft met de druktechniek te maken, met zeefdrukken maakt het bijna niet uit of je er 1000 of 2000 doet, maar 200 maakt in prijs ook bijna niets uit.. omdat de kosten zitten in het opstarten van het proces en het maken vd mal.

ShroudedVeil
22/08/2008, 14:58
ik heb de informatie:D

We moeten gewoon opgeven wat we erop willen , het mooiste is tog een witte plaat met zwarte letters zij hij zelf ook

We kunnen gewoon opgeven hoeveel wij er willen en dan komt er een prijs

Wat voor tekst moet er op komen?

Ouke
22/08/2008, 15:09
Ik ben nog niet overtuigd van de witte plaat met zwarte letters. Kan je er nog een voorbeeld van posten? Of misschien een website waar ik kan kijken.

Wat betreft de tekst stel ik het volgende voor: Porsche-924.nl/Forum

Misschien is het ook mogelijk om daar voor nog het logo van het forum te zetten. Dus die 924 neus met 924 forum. na kijk maar aan de bovenkant van deze site.

ShroudedVeil
22/08/2008, 15:13
het zijn gewoon letters he geen tekingen zoals op die american cars
maare zal me broer vragen een foto dervan te maken

Tom
22/08/2008, 16:04
Ik zou dat /Forum eraf laten, wijst zichzelf...

ShroudedVeil
23/08/2008, 15:58
ja dat lijkt mij ook een beter idee, als iedereen even kan zeggen of hij ze wilt of niet dan kunnen we verder:)

ShroudedVeil
23/08/2008, 17:23
anders kunnen we het ook zo doen

http://www.wittekentekenplaat.nl

Tom
23/08/2008, 17:34
Best duur.

De plaatselijke autoshop vraagt een tientje voor witte platen, maar dan haal ik er liever eentje naar Duits voorbeeld op de Motorshow in Essen. Nog leuker is het als je platen kunststof ter grootte van een kentekenplaat met een 924-logo kunt beplakken, te laten snijden bij een beletteraar (hint, hint...) Maak de mijne maar zwart met een zilver 924-logo.

ShroudedVeil
23/08/2008, 17:49
haha ja das waar

Stel nou dat er iemand van t forum nou bv reclame bestikkering doet zou dat echt super zijn ja !!

Stel nou dat die gene ergends in wemeldinge woond dan is t nog best dicht bij voor mij;) XD

ShroudedVeil
23/08/2008, 19:17
hier een foto van de probe kentekenplaat

Ouke
25/08/2008, 14:08
Sorry misschien begrepen we elkaar verkeerd. Ik hoef geen nummerplaat maar ik ben opzoek naar de houder ervan en mijn voorstel was daar iets op te zetten met betrekking tot het Forum.

btw De plaat ziet er wel goed uit!

Tom
25/08/2008, 14:15
Dat was ook onderdeel van de discussie maar van die 'showroomplaten' staan erg gaaf op meetingfoto's.

ShroudedVeil
25/08/2008, 17:07
ow oke ik dacht dat we daar al vanaf waren gestapt

Maar het gaat ook vooral om de meeting foto's en meeting ritjes , doen ze namelijk vaak als voorplaat ipv de kentekenplaat al is dat wel verboden maargoed