PDA

Bekijk Volledige Versie : Help!



ShroudedVeil
18/08/2008, 17:58
Mijn porsche start helemaal niet meer:( hoop dat het niet al te duur is!

Gelukkig kan ik nog met me charadetje rijden

is er iemand die toevallig wel eens in zeeland komt en wel wat verstand heeft van de 24?

Frank

Tom
18/08/2008, 18:12
Wat gebeurt er als je de sleutel omdraait? Klik, verder niks? Geen klik? Startmotor rond maar slaat niet aan?

Accuspanning en brandstofpeil OK?

ShroudedVeil
19/08/2008, 12:16
Wat gebeurt er als je de sleutel omdraait? Klik, verder niks? Geen klik? Startmotor rond maar slaat niet aan?

Accuspanning en brandstofpeil OK?

de stratmoter draait maar hij slaat niet aan brandstof is oke, vorge week nog 8 liter 98 der in gegooit en niet meer gereden '
de stekker vn de elektrische onsteking ziet er niet al te best uit
En als ik me accu helemaal oplaad doet hij nog steeds niet meer als bijna aanslaan

Tom
19/08/2008, 12:48
Al een bougie eruit gedraaid, in de bougiekabel gedaan en tegen de cilinderkop gehouden terwijl je start? Dan kun je zien of er een sterke of een zwakke vonk is. Wel even handschoenen aan doen.

Dat er brandstof in de tank zit, wil niet zeggen dat het bij de injectors aankomt. Check dat ook even.

ShroudedVeil
19/08/2008, 15:26
Al een bougie eruit gedraaid, in de bougiekabel gedaan en tegen de cilinderkop gehouden terwijl je start? Dan kun je zien of er een sterke of een zwakke vonk is. Wel even handschoenen aan doen.

Dat er brandstof in de tank zit, wil niet zeggen dat het bij de injectors aankomt. Check dat ook even.


Oke dankjewel!:)

Als de hoosbuien klaar zijn ga ik gelijk ff kijken!:)

ShroudedVeil
21/08/2008, 14:08
Heey!

Ik heb gister me bougies der afgehaald..

Zoals ik al dacht helemaal zwart:(

Vandaag heb ik gelukkig al nieuwe kunnen kopen:)

Dus morgen ff bevestigen en dan weer is proberen te starten:)!

Heb der echt super veel zin in alleen dat losmaken van die bougies was echt geen leuk werk!! je kan echt nergends bij

Heb eerst me alarm deraf moeten halen (die nog een paar keer afging:P) en toen kon ik der met veel moeite bij na een bougie sleutel te hebben gehaald bij de praxis^^

Grtz

q01z
21/08/2008, 18:19
eyz,

zwarte bougies duidt uiteraard op slechte verbranding, maar krijgt hij dan wel voldoende vonk?

je zou even de olievuldop eraf kunnen draaien en kijken of het daar naar benzine ruikt, dan issie iig verzopen..

ShroudedVeil
22/08/2008, 02:26
ja dat doe ik dan ook gelijk morgen:)

morgen om 11 ga ik weer beginnen samen met me broer, het word vast nog een heel gedoe om ze der in te draaien maar t gaat vast wel lukken:)

bedankt voor de tips allemaal!!

Tom
22/08/2008, 11:29
Pas op dat je ze er niet scheef indraait, anders kun je de schroefdraad gedag zeggen.

ShroudedVeil
22/08/2008, 12:23
dankjewel:)

Ik krijg ze der niet zelf allemaal uit dus ik laat het door een monteur doen, dan gaat hij ook gelijk me vloeistoffen vervangen en hoop ik er weer ff tegen aan te kunnen