PDA

Bekijk Volledige Versie : Weer terug van vakantie . . . . . .



ReMo
02/09/2008, 13:55
924 2 weken mogen stallen in de carpoort van een vriend tijdens de vakantie.
Starten lopen maar stationair niet hoger dan 300 toeren.

En dat terwijl hij hier ook wel eens twee weken buiten heeft gestaan. Zou bijna denken dat hij/zij dat fijner vindt.

Ik verheugde me er zo op hem weer terug te zien, het begint haast een haat liefde verhouding te worden.

Eerst maar weer zoeken naar de oorzaak :twisted:

q01z
02/09/2008, 14:43
dat is niet echt een leuke thuiskomst! :(
maarr tis gelukkig mooi sleutelweer..(mits je binnen kan sleutelen)

LWB
02/09/2008, 16:30
haat-liefde verhouding is de meest voorkomende basis voor een oldtimer-hobby :wink:

succes met de zoektocht!

M.B.H.
02/09/2008, 18:08
Ja ik vindt het rijden leuk :grin:
Maar als alles goed is, :roll:
kom ik niet aan het leukste toe iets wat niet loopt weer draaiende maken.
maar ja als het je vervoermiddel voor dagelijks gebruik is slaat de haat toe, :x
alleen de liefde kan dan winnen ( strelen en koesteren ) een klopje op het daschbord
Wat gereedschap uit dekist en de liefde wint Wel :!: :!:
Doooorrrrgaaan Dus Succes M.

Tom
02/09/2008, 18:50
Komt me bekend voor... maar bij mijn auto komen en gaan de mankementen vaak vanzelf, soms zelfs voor ik de tijd heb gehad om ernaar te kijken.

Beetje vocht in de ontsteking?

ReMo
02/09/2008, 19:33
Ik zal morgen wel eens kijken. Hij stond daar lekker droog maar vocht zou heel goed kunnen.
En ander maar lekker doorrijden, misschien gaat het vanzelf over :grin:

ReMo
17/09/2008, 13:09
Nergens vocht te bekennen. Alles is netjes droog.

Probleem blijft aanwezig. Auto slaat direct af na starten, stinkt wat naar benzine als je instapt. Stationair ligt 20-300 toeren lager. Tijdens het rijden stotterd de motor en houd in.

Zelf denk ik nu een een sproeier die niet goed functioneert. Dus ik moet ze gaan testen of injector reiniger erin gooien.
Zal tevens de 0-ringen vervangen. Weet iemand toevallig wat het VW nummer daarvan is?