PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 vrienden kring meating Apeldoorn



jimfrey944
08/03/2011, 19:12
Op 3 April 2011 word er een prachtige tourrit langs en door het schitterende bosrijke gebied van Apeldoorn e/o georganiseerd door de familie van Stercke
Dit is elk jaar weer een oer gezellige leuke en ontzettend goed georganiseerde dag

dag verloop:
u wordt omstreeks 10.30 uur bij de familie van Stercke verwacht en u wordt hier getrakteert op een heerlijk gebakje met daarbij natuurlijk koffie / thee of fris zo om en nabij 11.30 uur starten wij dan met de rondrit door dit schitterende gebied omstreeks 13.00 uur houden wij een stop om de lunch te gebruiken, daarna tegen 14.00 uur zetten wij onze rit weer voort en zo rond 16.00 uur is het weer gedaan met de rondrit en bent u vrij om of gelijk weer naar huis te gaan of om nog lekker eventjes na te kletsen bij Rianne en Edwin thuis Voor deze dag betaald u slechts 5 Euro p.p. en dit bedrag kunt u 's ochtends bij Edwin thuis aan hem betalen, alle andere (tussendoor) etentjes e/o drankjes zijn natuurlijk voor uw eigen rekening.

opgeven via mijn e-mail adres: rene@924vriendenkring.nl
voor 29 maart 2011 a.s.
meer info http://www.924vriendenkring.nl/index.php?id=123

BC911
09/03/2011, 10:25
Ziet er leuk uit, maar zijn we dan niet allemaal hier heen http://community.924forum.nl/threads/3451-cars-en-koffie-3-april-2011 ;-).

jimfrey944
09/03/2011, 16:17
Voor de mensen die in de buurt van Belgie wonen wel ja maar
Maar dat is voor mij echt te ver
Ik ben hoogst waarschijnlijk aanwezig in Apeldoorn
Misschien zijn er meer mensen die Belgie te ver vinden !!!!

Ik zou het leuk vinden als de vriendenkring en het forum eens zou mixen met elkaar,
het is me nog nooit gelukt iets te organiseren waar forum mensen ook naar toe komen
Erg zonde wand de evenementen zijn altijd erg goed ge organiseert en soms (naar mijn mening) voor te weinig auto's
Het zou elkaar zo mooi aan kunnen vullen
Toen de 924 club nederland nog bestond reden we deze ritten soms wel met 20 tot 30 auto's
ik blijf mijn best doen mensen te trekken ooit moet het toch lukken forumers over de streep te trekken

-cees-
09/03/2011, 17:19
Erg zonde wand de evenementen zijn altijd erg goed ge organiseert


Klopt, Ik heb zelf 2 jaar geleden meegereden met deze rit. leuk opgezet en een gezellige sfeer. Ik hou het zeker in gedachten, de zin is er wel nu alleen de tijd nog...:icon_rolleyes:

6035

6034

penninga
09/03/2011, 17:28
:icon_biggrin:....ik had me bij een meating iets met barbecue en veel vlees voorgesteld

Cor 944
09/03/2011, 19:19
:icon_biggrin:....ik had me bij een meating iets met barbecue en veel vlees voorgesteld

nou ,schiet een zwijn in het bos,
en kap een boom.
kan jij BBQen.