PDA

Bekijk Volledige Versie : Blauwe 924 uit 1983



carlosvw
04/09/2008, 18:01
Beste allemaal,

Helaas ga ik ook afstand doen van mijn 924, het is niet langer mogelijk om mijn auto in de binnenstad te parkeren zonder vergunning. De auto is uit 83 (aug) en is derhalve belastingvrij. Staat is werkelijk zeer goed, optisch perfect. Stoelen hebben geen scheuren, dashboard is prima in orde.

Voor vragen of infor kun je me altijd pm'en of mailen (ivokoenen@hotmail.com" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank" target="_blank)

voor uitgebreide info zie http://www.speurders.nl/autos/klassiekersenoldtimers/43011537/924.html?title_descr=924

vraagprijs: om en nabij 3.000

carlosvw
19/07/2009, 15:22
Beste forumleden,

MIjn 924 staat te koop aangezien ik er bijna nooit meer in rijd en een parkeervergunning bij mijn nieuwe adres erg lastig te krijgen is. Hieronder de beschrijving die ik er ook op speurders.nl bij gezet hebt. Heb je vragen, opmerkingen, etc, mail me :)

Beste liefhebber
Bij deze bied ik mijn Porsche 924 aan. Het betreft een blauwe 924 met bouwjaar en maand 1983 (augustus). De auto is oldtimer en is dus wegenbelastingvrij. Auto kan via een oldtimerverzekering verzekerd worden, kosten hiervoor zijn 52 euro per jaar WA en 140 euro per jaar all-risk,. De auto is in een zeer goede staat, is perfect onderhouden en er is veel tijd, geld en energie in gestoken om de auto in conditie te houden. Terwijl de auto in mijn bezit was zijn de volgende werkzaamheden uitgevoerd:
-Nieuwe accu
-Nieuwe verdelerkap + bougies + kabels
- Ontsteking vervangen + opnieuw afgesteld
- Onderkant volledig getektileerd
- Nieuwe ruitenwisser voor en achter gemonteerd
- Nieuwe boxen geplaatst, merk JBL
- Nieuwe massakabel aangebracht
- Steenslag en kleine krasjes weggewerkt
- Nieuwe brandstofslang aangebracht
Interieur is volledig van leder en is in perfecte staat, geen gescheurde stoelen, naden of dashboard zoals bij veel aangeboden 924's. Auto heeft recentelijk de APK-keuring moeiteloos doorstaan en is derhalve tot april 2010 gekeurd. Auto is verder voorzien van lichtmetalen velgen. De auto heeft anderhalf jaar geleden een taxatie ondergaan, taxatie-rapport is ter inzage beschikbaar. Verbruik van de auto is 1 op 12 op de snelweg en 1 op 10 ongeveer tijdens stadverkeer. Richtprijs 2.800, mail me gerust voor meer informatie/vragen/foto's en dergelijken

Hendrik
19/07/2009, 16:13
Eigenlijk hetzelfde topic dus heb ze gemerged.
Foto's zijn ook nog exaxt hetzelfde.