PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1982 | Deursloten



joeyw91
11/03/2011, 12:32
Hallo,

Mijn deursloten waren al een tijdje kapot, je kon hem niet met de sleutel opslot doen.
Dat was eerst niet zo'n punt, want ik had toch een centrale deurvergrendeling op afstandsbediening.

Alleen heb ik dat eruit gehaald, omdat dat toch niet origineel is, maar wil ik wel m'n deuren op slot kunnen doen met mijn sleutel.

Mijn sloten heb ik los gehaald, en nou zie ik dat ik dat stukje mis, ik heb wel gewoon de slotbus, met zo'n ding erop geschroefd, die ook het geheel bij elkaar houdt, en ik heb dat slot in de deur zelf, en ik zie ook hoe dat bediend hoort te worden, alleen bij mij zit er, aan beide kanten, niks tussen.
Dus wat mis ik? of kan ik beter gewoon een hele slotenset halen, en die passend op mijn sleutel maken?

Joey

---------- Post added at 12:10 ---------- Previous post was at 12:02 ----------

En wie heeft dat dan eventueel liggen voor mij, liefst beetje in de buurt van Arnhem.

Ook zoek ik nog alle lampen voor in de bumper, dus de knipperlichten, en de verstralers, in goede staat.

Joey

---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:10 ----------

Nog één ding, zit er verschil in binnenwerken van de sloten met bouwjaren?

Joey

Ruben
11/03/2011, 12:41
Zijn dit niet gewoon dezelfde sloten als van een oud golfje?
Volgens mij zijn mijn deurhendels namelijk ook dezelfde.

Dan zou je gemakkelijk een heel setje ergens vandaan kunnen halen, golfjes zijn er zat.

joeyw91
11/03/2011, 12:48
Daar zat ik dus ook aan te denken, alleen hebben die het zelfde binnenwerk? En ik wil graag aan beide kanten het ''Porsche'' opschrift, nu heb ik alleen links, dus zou ik alsnog ooit eentje moeten vinden voor rechts.

Maar ik ga hier wel naar kijken, als iemand mij kan bevestigen dat het binnenwerk ook hetzelfde is.

Joey

BC911
11/03/2011, 13:14
Misschien dat de PET je een oplossing biedt. Deze is van een '84er ...

-Bassie-
11/03/2011, 14:07
Heb jij deze er wel tussen?

joeyw91
11/03/2011, 16:19
8b mis ik!

Bassie, ja dat is hem.

Raar want ik zie onderin de deur verder ook niks liggen. Maar heeft iemand er 2 voor mij?

Joey

-Bassie-
11/03/2011, 16:31
Jah heb ik voor je. Stuur maar ff pbtje

jimfrey944
11/03/2011, 17:04
er zijn wel verschillende sloten maar dat is allemaal van voor het bouwjaar van jou auto
ik ben momenteel een set deuren van een 944 s aan het ombouwen voor mijn martini uit 77
dat is best wel een klusje maar
jij kan zonder moeite de hendels van de 944 plaatsen