PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1978 | Zijpanelen



KringBlievie
12/03/2011, 15:57
Hee iedereen
ik heb een vraag passen de voorpanelen van een 944 ook op de 924?
dan heb ik het over het geel omcirkelde deel

En dan nog een vraag De achterzijkanten
die zien eruit alsof ze niet van de body af kunnen maar kan dat misschien toch op de een of andere manier
want ik zou ook daar graag de 944 op willen zetten dan heb ik het over het rood omcirkelde deel

Alvast bedankt

Mvg,

Frenske
12/03/2011, 16:17
denk dat je beter een 944 kunt kopen ..... maar ff huis tuin en keuken manier: haakse slijper erin en dan de 944 delen erin braden ......

jimfrey944
12/03/2011, 16:21
de voor panelen passen zonder problemen je heb dan wel de hele voorkant nodig bumper onderspoiler en je moet wat steuntjes maken
voor achter is het niet mogelijk de panelen te verwijderen
er zijn wel speciale sets voor ombouw naar een 944 dan schroef je er een kunststof deel op en dan plamuren en spuiten
houd er ook rekening mee dat je je velgen moet aanpassen die zullen veel te ver naar binnen vallen

KringBlievie
12/03/2011, 17:44
Bedankt voor de info

Het is dus allemaal mogenlijk maar niet 123.
Ik ga er nog eens over nadenken want er komt wel veel bij elkaar idd
Spacers voor de wielen nieuwe bumper nieuwe Onderspoiler nieuwe panelen enz enz

Dan mijn volgende vraag
als ik de carrosserie van een 944 koop pas dan alles van mijn 924 daarop
Ik heb het over deze: http://link.marktplaats.nl/425872989 er staat 924 maar dit is toch gewoon een 44>?

Mvg,

BC911
12/03/2011, 18:23
Een 944 van ´79 is niet mogelijk. Als ik me niet vergis zijn die maar vanaf ´82 gebouwd. Misschien is dit reeds een aangepaste 924 ... Waarom zoek je trouwens niet gewoon een 944? Dat ze vroeger een 924 ombouwde naar een 944 OK, maar waarom zou je dat nu nog doen? Toch niet voor de prestaties van die super 2L ... ? Een 944 met een 2L zou wel heel uniek zijn volgens mij.

KringBlievie
12/03/2011, 18:42
Nee je hebt idd gelijk is puure onzin om mijn 24 om te bouwen
die laat ik lekker 24 zijn en misschien als er weer eens een keer geld op de bank staat dat ik een 44 koop

Toch bedankt voor alle antwoorden

Bcreative
12/03/2011, 19:37
924 zie je veel minder dan 944. Dus je rijdt in een veel meer unieke auto. Daarnaast heeft de 924 een betere stroomlijn dan de 944. En, dat is natuurlijk persoonlijk, maar de slankere oorspronkelijk vorm van de 924 vind ik fraaier dan de toch wat lompere vorm van de 944. Maar goed, die laatste is natuurlijk wat 'dikker' en dat heeft ook wel weer wat. Ombouwen is een beetje 'eighties'. Vroeger had een 944 gewoon meer aanzien en status, maar tegenwoordig maakt dat weinig meer uit. 924 en 944 worden door een klein groepje hardnekkige narrowminded idiots allebei gezien als een Audi met de motor aan de verkeerde kant (geen 'echte' Porsche, dus). Die mensen begrijpen natuurlijk ook helemaal niet dat deze auto's een veel betere prijs-/funfactor hebben dan de zwaar overrated 911. Maar dat weten wij natuurlijk wel! ; )

BC911
12/03/2011, 20:23
Niet overdrijven hé. Een 911 is gewoon helemaal anders, maar om nu te zeggen dat hij zwaar overrated is. Er zijn maar weinig wagens die zo lang hebben meegedraaid. Volgens mij komt dat niet alleen doordat ze "overrated" zijn. Als Porsche-liefhebber heb ik het geluk met beide te kunnen rijden, en ik steek gewoon m'n handje op naar elke Porsche. Willen ze mij dan negeren omdat ik net in de verkeerde Porsche rij, so what, ik geniet ervan en hoop dat evenveel mensen er van genieten als ik voorbij rij als dat ik doe als ik een P-tje zie voorbij snorren. Leve de porscheliefhebber!