PDA

Bekijk Volledige Versie : Hallo Liefhebbers!



Jan Willem
11/09/2008, 09:57
Ik ben Jan Willem (38) uit Den Haag. Ik rijd privé al jaren klassieke auto' s naast mijn auto van de zaak. Ik heb inmiddels gereden: Saab 99 / 900, div. kevers, Fiat 500, BMW 2002 en op dit moment heb ik een Daf 66 uit '75 Vorige week heb ik mijn eerste Porsche 924s gekocht en morgen ga ik hem ophalen. Ik kan niet wachten:-)) Voor wie het leuk vindt hieronder een link die naar een paar foto' s verwijst.
http://picasaweb.google.com/jewece/JWSPorsche9241981#" target="_blank"

Ik heb al wat bestellingen lopen bij 'Pimpmyporsche.nl' vooral om de stoelverhogers zit ik te springen want ik vond het zicht niet echt veilig tijdens de proefritten. Ik wil jullie op het forum alvast hartelijk danken want de afgelopen weken heb ik veel tips en tricks gelezen die zeker bij de aankoop en keuze hebben bijgedragen. Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn dus wellicht tot mailens:-))

Groetjes,
Jan Willem

q01z
11/09/2008, 10:03
hallo liefhebber!

welkom! :D
ik kan n u ff niet de foto's kijken (werk...) maar dat doe ik vanaaf..

wat die stoelverhogers betreft, die heb ik er juist uitgehaald! ik zit liever met me kont op het asfalt ;)

Tom
11/09/2008, 10:19
Welkom! Mooie 924, kleur is helemaal goed.

De 28ste ben je van harte welkom ook op de forummeeting in De Meern!

Bcreative
11/09/2008, 11:16
Welkom Jan Willem! Weer een nieuwe 924-rijder. Kan alleen maar zeggen, een goede keuze! En mooie kleur idd. Veel plezier en misschien tot de 28e in De Meern!

ShroudedVeil
11/09/2008, 13:07
Welcome!

Weer een zeer mooie auto!:)

hopelijk tot de meeting!

Jan Willem
11/09/2008, 14:35
Ik zal zeker proberen op de meeting te komen. Ik neem aan dat de gegevens op het forum staan? Dank jullie wel voor de positieve reacties

groet,
Jan Willem

M.B.H.
11/09/2008, 16:50
Welkom J.W. ziet er goed uit :grin: mooie auto zo te zien
en natuurlijk veel rij plezier :wink:

bdw wat vraagt pmp voor een setje stoel verhogers :?: :?: M.

q01z
11/09/2008, 17:48
ongelofelijk, wat een kleur! zo'n kleur mag die van mij ook wel worden na zn spuitbeurt!

mooie auto man :D

LWB
11/09/2008, 18:01
:-D hallo ,welkom hier.
mooie kleur moet ik zeggen... 8)
Om de typelogie correct te hebben :wink: ... het betreft een 924 2.0,de 924S gaf het pas sinds modeljaar 1986.

Jan Willem
11/09/2008, 18:41
Dank voor al jullie leukeer de 024s reacties, en ja Laurens je hebt gelijk, ik was een boekje aan het lezen over de 924s dus dat zat nog in mijn systeem:-)

De auto is in '93 dacht ik overgespoten. Morgen ga ik de auto halen en van de week zal ik even in de papieren duiken. Wellicht zit het kleurnummer erbij. Wat ik al wel vluchtig gezien had is dat de spuitkosten FL 1250,- kostte. Dat waren nog een prijzen:-)) Gelukkig zit ie, op steenslag na, nog erg strak in de lak. Maandag gaat ie de hele dag naar een poetsbedrijf en verwacht ik hem weer helemaal als nieuw terug. ATM uit Zoetermeer gaat hem onderhanden nemen kost wel wat maar dan heb je ook wat. Van het weekend worden de stoelen opgehoogd, komen de matten binnen die ik besteld heb en ga ik eens bekijken hoe ik mijn installatie kan inbouwen. Mijn enorme subwoofer past er niet in helaas. Verder heb ik twee ovale speakers (3-weg) die ik eigenlijk achterin i.p.v of over de orginele speaker plaats wil maken. Effe kijken wat de mogelijkheden zijn. Zijn er mensen die een versterker aangesloten hebben? En zo ja waar kun je die het beste plaatsen?

Voor de duidelijkheid ik ben niet zo iemand die je vanaf 100 meter hoort aankomen (op de motor na dan:-) Maar ik houd van goed klinkende muziek en dat haal je niet uit een gewone installatie als die zachtjes staat. Ik ben zelf bassist dus hoor die bas dan ook graag:-)

Alvast een prettig weekend!
JW

M.B.H.
11/09/2008, 19:12
Effe kijken wat de mogelijkheden zijn. Zijn er mensen die een versterker aangesloten hebben? En zo ja waar kun je die het beste plaatsen?



waar weet ik zo niet maar kijk uit met parker in de achterbak :!: :!:
Ik heb al meer dan een tank gehad die van boven af met een parker doorboord was
en dus lekte aan de boven zijde
M.

Tom
11/09/2008, 19:25
Ik zou een kistje maken voor op de 'achterbank' met daarin twee speakers en een subje. Versterker kun je daar ook wel ergens inhobbyen.

Jan Willem
21/09/2008, 16:30
Voor de liefhebbers foto' s van mijn auto na de poetsbeurt. De verkleuring is helaas gebleven, maar in het echt valt het eigenlijk niet op.

http://jewece.myphotoalbum.com/view_alb ... me=album05 (http://jewece.myphotoalbum.com/view_album.php?set_albumName=album05)

groetjes,
Jan Willem

Bcreative
21/09/2008, 16:39
Wow Jan Willem, dat ziet er echt super uit! Jij hebt goed je best gedaan! :-D

Tom
21/09/2008, 16:51
Die staat schitterend te glimmen! Nu komt die mooie kleur nog beter uit...

ShroudedVeil
21/09/2008, 18:34
Echt mooi!