PDA

Bekijk Volledige Versie : Hallo Liefhebbers!



Jan Willem
11/09/2008, 09:57
Ik ben Jan Willem (38) uit Den Haag. Ik rijd privé al jaren klassieke auto' s naast mijn auto van de zaak. Ik heb inmiddels gereden: Saab 99 / 900, div. kevers, Fiat 500, BMW 2002 en op dit moment heb ik een Daf 66 uit '75 Vorige week heb ik mijn eerste Porsche 924s gekocht en morgen ga ik hem ophalen. Ik kan niet wachten:-)) Voor wie het leuk vindt hieronder een link die naar een paar foto' s verwijst.
http://picasaweb.google.com/jewece/JWSPorsche9241981#" target="_blank"

Ik heb al wat bestellingen lopen bij 'Pimpmyporsche.nl' vooral om de stoelverhogers zit ik te springen want ik vond het zicht niet echt veilig tijdens de proefritten. Ik wil jullie op het forum alvast hartelijk danken want de afgelopen weken heb ik veel tips en tricks gelezen die zeker bij de aankoop en keuze hebben bijgedragen. Ik zal regelmatig op het forum te vinden zijn dus wellicht tot mailens:-))

Groetjes,
Jan Willem

q01z
11/09/2008, 10:03
hallo liefhebber!

welkom! :D
ik kan n u ff niet de foto's kijken (werk...) maar dat doe ik vanaaf..

wat die stoelverhogers betreft, die heb ik er juist uitgehaald! ik zit liever met me kont op het asfalt ;)

Tom
11/09/2008, 10:19
Welkom! Mooie 924, kleur is helemaal goed.

De 28ste ben je van harte welkom ook op de forummeeting in De Meern!

Bcreative
11/09/2008, 11:16
Welkom Jan Willem! Weer een nieuwe 924-rijder. Kan alleen maar zeggen, een goede keuze! En mooie kleur idd. Veel plezier en misschien tot de 28e in De Meern!

ShroudedVeil
11/09/2008, 13:07
Welcome!

Weer een zeer mooie auto!:)

hopelijk tot de meeting!

Jan Willem
11/09/2008, 14:35
Ik zal zeker proberen op de meeting te komen. Ik neem aan dat de gegevens op het forum staan? Dank jullie wel voor de positieve reacties

groet,
Jan Willem

M.B.H.
11/09/2008, 16:50
Welkom J.W. ziet er goed uit :grin: mooie auto zo te zien
en natuurlijk veel rij plezier :wink: