PDA

Bekijk Volledige Versie : Elektrische targa dak uitnemen.



Han
18/03/2011, 20:30
Goedenavond,

Sinds een weekje ben ik de trotse eigenaar van een 924S. :rolleyes: Een jongensdroom die altijd als poster op mijn slaapkamer hing staat nu echt in de garage. Het komende halfjaar wil ik de auto in technisch goede staat brengen. Mijn auto heeft ook een targa dak. Electrisch opent het dak aan de achterkant. Ik weet ook dat het er helemaal uit kan. Maar hoe?
De 2 klemmen lossen aan de voorkant heb ik al ontdekt en hoe gaat het dan verder?

Hoor graag iets.
Han.

dopre
18/03/2011, 21:11
Mijn 924 s je staat al een tijd te wachten op een opfrisbeurt.
Maar ik geloof dat je de sleutel juist op contact moet zetten en dan op de schakelaar van het targadak bedienen.
Op deze manier trekken ze volledig in.

Mocht het niet lukken kijk ik morgennamiddag wel eens.

Groeten Dopre

LWB
18/03/2011, 22:08
probeer zoekfunctie eens ,is al meerdere malen aan bod gekomen....

Han
20/03/2011, 20:12
Hallo allemaal,

Vorige week al een berichtje geplaatst over het uitnemen van een elektrisch targa dak.
Vandaag nog even aan het stoeien geweest met het dak, het dak wil er wel uit maar vergrendeld niet als je het probeert terug te plaatsen: de beugeltjes aan de achterkant die het paneel aantrekken en vergrendelen, openen het dak wel in de tocht stand, echter wanneer je het dak sluit verdwijnen de beugeltjes zonder het dak te vergrendelen. Het paneel ligt aan de achterkant los op de auto. De zoekfunctie op het forum heeft niets opgeleverd...:ohwell:. Hopelijk is het een eenvoudige handeling die ik mis. Graag jullie reacties.
Groet,
Han.

-Bassie-
20/03/2011, 20:21
even verplaatst ;)

ik zelf weet er helaas niks van heb alleen handmatig.

LWB
20/03/2011, 20:41
kijk hier even onder SUNROOF

http://www.clarks-garage.com/

tís voor mij iets van 4 jaar geleden dus heb het niet al te fris meer in m'n geheugen...
Heb er bij mijn probleem in iedergeval genoeg aan gehad om het op te lossen.