PDA

Bekijk Volledige Versie : Zwarte 6 spaaks velgen en banden



Jan Willem
20/09/2008, 21:26
Ik reed op mijn gemakkie door Den Haag heen, wordt ik aangehouden door iemand die een 924 (77) had staan die volgende week naar de sloop gaat en of ik nog wat nodig had!! Ik mocht alles gratis meenemen wat ik wilde (zelfs de hele auto)

Ik heb voor niks: Recaro sportstoelen (elektrisch) zwart leren(gave) achterbank met als nieuwe rolhoes eraan vast / nieuwe verdeelkap met kabels. Ik zal vast nog wel wat vinden.

Hij heeft nog 4 velgen (viergaats) zwart met banden eromheen en 4 winterbanden met 6 spaaks gouden velgen. Je mag ook de hele auto meenemen. Hij is rijdend. Wel snel zijn want volgende week moet ie weg.

geinteresseerden kunnen me bellen.

Groet,
Jan Willem
06 2409 5885

Ik-rij-belastingvrij
20/09/2008, 22:50
Wat superjammer dat Martin nu naar Bosnië is :shock:
Die had hem graag zat opgehaald denk ik.

Edit: Heb ff nagedacht, mischien wil ik hem zelf wel ophalen :lol:
Even kijken wat ik kan regelen hier :D

Jan Willem
21/09/2008, 08:28
Laat maar weten, want dinsdag gaan mijn onderdelen eruit en dan is er niet meer mee te rijden. Ik neem die velgen dan zelf in voorraad (zonder banden) en dan kan ik ze wellicht nogmaals op dit forum plaatsen.

Als je iets meer weet moet je maar even bellen. Dat geeft meer duidlijkheid

groet,
Jan Willem
06 2409 5885

Bcreative
21/09/2008, 08:54
Ik ben zeer geïnteresseerd in die zwarte achterbank (alleen als ie helemaal heel is)!!! :!: :D Dus Jan Willem, wil jij a.j.b. via forum of PM laten weten of jij die onderdelen eruit gaat halen? Of als jij, -ik rij belastingvrij- 'm ophaalt, wil je dit dan ook even laten horen? Als één van jullie die achterbank a.s. zondag mee naar de meeting kan nemen, zou helemaal perfect zijn. Heb ook wel vergoeding voor kosten voor over; € 25,-?

Jan Willem
21/09/2008, 09:06
Hoi
Het interieur heb ik zelf al genomen. Je mag wel mijn achterbank hebben als je die wilt. Beige gestoffeerd en helemal goed.

groetjes,
Jan Willem

Bcreative
21/09/2008, 10:10
Hé Jan Willem,
O.k., had ik niet helemaal begrepen. Dank voor je aanbod. Maar ik heb op zich een prima achterbank, ware het niet dat ergens in z'n leven mijn auto zwarte lederen voorstoelen kreeg, terwijl de achterbank grijs tweed is. Dus (is niet heel urgent) ooit wil ik een zwarte achterbank, als ik er toevallig tegenaan loop. :wink: Maareh, geweldig toch, dat je zomaar wordt aangesproken? Veel succes met eruit schroeven enzo! En misschien zie ik je op de meeting? :grin:

Ik-rij-belastingvrij
21/09/2008, 10:35
M'n ouders zijn nog niet helemaal overtuigd van mij ''ophaal'' actie.
Moet ze dus nog ''ff'' proberen om te praten.
Als dat lukt bel ik en kom ik hem halen :wink:
Is hij toevallig nog met APK zodat hij gewoon naar huis gereden kan worden? :oops:

Jan Willem
21/09/2008, 10:58
Zal ik je morgen laten weten. De verzekering loopt bijna af in ieder geval.
Het vervelende van dit alles is dat het allemaal snel moet gebeuren. Morgen na mijn werk ga ik er heen om te beginnen met slopen. Rijden zal daarna niet meer kunnen. Ik haal de ontsteking er uit (allemaal nieuw nl.) de stoelen en bank haal ik eruit,
de velgen neem ik mee.

Dus daarna zal die echt opgetakelt moeten worden.

Ik hoor het wel.
Groet,
Jan Willem

Jan Willem
21/09/2008, 10:59
Hoi Bcreative

ik ga zoals het er nu uitziet naar de meeting. Kleine spullen zal ik meenemen als het wat is voor de liefhebbers. Ik deel graag met andere liefhebbers.

Groet,
Jan Willem

Tom
21/09/2008, 12:13
Heel kleine dingetjes: een afdekplaatje voor schakelaargaten in de middenconsole en twee afdekplaatjes voor de bovenkant van de gordelbevestiging op de B-stijl?

Jan Willem
21/09/2008, 12:49
Hoi Tom80

ik zal voor je kijken morgen

groet,
Jan Willem

Tom
21/09/2008, 14:13
Super, dank je!

Ik-rij-belastingvrij
21/09/2008, 19:19
De kans is zeer groot dat ik hem op mag halen :D
Omdat we aan het verbouwen zijn gaan we nu pas eten en daarna gaan m'n ouders het overleggen, het mag wel, onder bepaalde voorwaarden, die ze dus gaan bespreken.
Ik bel je vanavond nog Jan Willem!

Ik-rij-belastingvrij
21/09/2008, 21:47
Als de auto nog verzekerd is en hij veilig naar huis verijdbaar is ga ik hem dinsdag of woensdag ophalen :D
Of dat het geval is hoor ik morgen van Jan Willem als hij contact heeft gehad met de eigenaar :wink:
Wordt vervolgt...

Bcreative
22/09/2008, 16:46
Beste -ik rij belastingvrij- (Stefan, toch?). Ik hoor van Jan Willem dat de laatste stand van zaken is dat jij de auto uit Den Haag naar jouw huis gaat rijden. Ik heb even 'n vraag. Ik ben op zoek naar een beetje nette originele voorspoiler. Ik bedoel dus het carrossoriedeel dat onder de voorbumper hangt en tussen de twee voorschermen (en aan de onderkant van de radiator) zit geschroeft. Zit er onder die auto nog een bruikbaar exemplaar??? :?: Zo ja, dan zou ik 'm heel graag willen hebben.... :)
Succes met de ophaalactie trouwens alvast! :wink:

Ik-rij-belastingvrij
22/09/2008, 17:43
Dankjewel :-D
Als je dat beschermrooster voor de radiateur bedoelt, die heb ik zelf nodig voor onze S :oops:
Als je wat anders bedoelt zal ik voor je kijken of het er op zit :wink:

Oja, ik heet inderdaad Stephan :mrgreen:

q01z
22/09/2008, 22:32
heren, wat voor kleur is de koets?

Ik-rij-belastingvrij
22/09/2008, 22:43
Daar vraag je me wat :roll:
Ga hem wel ophalen maar heb eigenlijk nog niet eens een foto gezien :oops:

Bcreative
23/09/2008, 07:30
Jij bedoelt de 'keienvanger'. Nee, ik bedoel echt het onderste carrosseriedeel voor aan de auto. De keienvanger zit daar tussen geschroeft. Ik zoek dus dat deel dat over de gehele breedte van de auto voor loopt en zit vastgeschroeft tussen de twee voorschermen. Ja, ik weet even niet hoe ik 't anders moet noemen....de vaste voorspoiler, de 'lip' voor/onder de auto.

Jan Willem
23/09/2008, 08:10
De auto lijkt nog het meeste op mijn kleur (zie avatar)
Ik heb de spullen nog niet voor Tom80 eruit kunnen halen. Ik kijk vanavond wel even anders doen we het zaterdag ochtend als je in Den Haag bent. Dan neem ik het voor Tom mee naar de meeting.

Ik zal je dan mijn lijstje geven :-D

Groetjes en tot zaterdag

Tom
23/09/2008, 08:10
Super, dank je!

Ik-rij-belastingvrij
23/09/2008, 09:36
Ik zag gister dat er nog APK op zit tot 27 maart 2010, toen ik dat tegen m'n vader zei zei hij dat ik hem als hij niet al te slecht is maar moet opknappen :roll:
Hopelijk is hij niet al te goed, anders heb ik er weer een project bij :oops:
De afgesproken spullen kunnen er zoals afgesproken zonder problemen uit :wink:
Gratis is al niet duur he dus ja :D

Ik zie je zaterdagochtend Jan Willem, tot dan :-D

gerben1986
23/09/2008, 20:53
Heren, als ik dit zo lees rijdt de auto dus nog, heeft apk, en allemaal goede onderdelen.
Waarom is de eigenaar dan van plan hem naar de sloop te brengen?

Bcreative
23/09/2008, 21:15
Goeie vraag :!: :wink:

Ik-rij-belastingvrij
24/09/2008, 11:16
Goeie vraag, en ik weet het antwoordt :wink:
De man heeft hem ongeveer anderhalf jaar geleden gekocht voor z'n zoon om de auto op te knappen, er mankeert het een en ander aan, zo is het contactslot kapot, accubak rot en zo nog wat fraaie dingen.
Van al dat stilstaan is hij ook niet beter geworden, z'n zoon heeft inmiddels geen zin meer in het opknappen, en daarom moet hij weg, want hij heeft al een andere ''goede'' auto gekocht, en heeft er nu dus een over.
Dit is het verhaal, hopelijk is het nog wat, mischien wordt hij dan wel opgeknapt :D

Bcreative
24/09/2008, 11:29
Als 't nog wat is moet je 'm lekker opknappen! :) Heb je tenminste weer even iets om handen :wink: En natuurlijk is een 924 redden altijd 't mooist! :grin:
Zo niet, hoor ik graag van je of die onderspoiler/lip voor nog een beetje goed is.... :D
Wanneer ga je 'm eigenlijk halen?

Tom
24/09/2008, 11:33
Niemand nog foto's van deze auto?

Ik-rij-belastingvrij
24/09/2008, 11:33
Eigenlijk hebben we hier nog een ''project'' staan, waar nog voor een kapitaal een nieuwe distributieriem en verdere grote beurt aan moet worden gedaan :oops:

Maar als hij te goed is om te slopen is de kans groot dat hij wordt opgeknapt :D
Ik ga wel gewoon van het ergste uit, gratis kan normaal niet veel meer zijn he dus ik verwacht er niet te veel van :wink:
Zaterdagochtend gaan we hem ophalen :D
Verzekering is gelukkig al geregeld want dat had nog een probleempje kunnen veroorzaken.

Edit: Tom, ik zou foto's krijgen via de mail maar heb ze nog niet gehad :roll:
Ik weet wel dat hij rood is.

Sjaak
04/11/2008, 17:16
Heb dit ff helemaal gemist.. Hoe is dit afgelopen?

ShroudedVeil
04/11/2008, 17:27
hij staat nu op marktplaats :)

Ik-rij-belastingvrij
07/11/2008, 23:10
Slim ben ik he :mrgreen:
Moet alleen het interieur nog eens op gaan halen in Den Haag, alleen dat is zo ver :oops: