PDA

Bekijk Volledige Versie : Pefa design ZX lights



JXR
22/09/2008, 18:29
Weet niet of mensen hier bekend zijn met het Duitse Pefa designs? 't Is een bedrijf wat allemaal accessoires maakt voor 924/944/968's.

Ook hebben ze de ZX lights. Dit is een frame waarin de koplampen van een Nissan 300ZX komen. Geen klaplampen dus meer!!

Nu ken ik niemand die ooit deze lampen heeft gehad. Een vriend van me heeft een 944 en is ook ernstig aan het overwegen deze set te bestellen. Of je het mooi vindt of niet moet je voor jezelf bepalen, daar gaat deze discussie niet om.

Nu is 't zo dat die gast nogal moeilijk te bereiken is. Wat ik graag wil weten is of als je alleen het frontpiece besteld en zelf de lampen regelt, of je dan klaar bent of dat je nog bevestiging nodig hebt. Iemand hier ervaring mee?

Voor meer informatie over Pefa. Check hun assortiment; http://www.pefa-design.de/en_prod.htm

LWB
22/09/2008, 20:32
eerste wat bij mij opkomt is de pasvorm.
vindt de plaatjes op de site een beetje zo-zo...
van de gts lampen heb ik bijvoorbeeld wel eens gelezen dat de pasvorm niet echt 100 was....

Tom
22/09/2008, 20:42
Doe dan GTS-lampen, dit ziet er niet meer uit als een Porsche...

Bcreative
22/09/2008, 21:34
Staan best paar geinige dingen op die site. Maar ja, die pure 924-vorm blijft toch 't mooist vind ik....
Zou idd absoluut voor de GTS-lampen gaan! :grin:

Tom
23/09/2008, 07:45
Het probleem met die ZX-lampen is dat ze te breed zijn voor de 924. Het paneel ertussen ziet er daardoor erg vreemd uit.

Martijn
17/10/2008, 12:48
en de horizontale motorkaplijn klopt niet met de booskijklijn van de ZX lampen vind k.

heb ook vaak zat gelezen dat spul van gt-racing niet 100% past... zal wel eraan liggen dat fiberglass gauw vervormt ofzo..

Fantaman
17/10/2008, 22:52
persoonlijk vind ik gewoon dat je die zx lampen gewoon op de 300zx moet laten zitten, de gts lampen zijn een veel betere keuze.
Porsche is Porsche dus geen andere combo van maken, dan is het geen Porsche meer.
Er staan leuke dingen op die site, maar ook genoeg om je auto te verkrachten :cry:

Het is maar een mening, doe er wat mee of niet :wink:

hammer_rites
18/10/2008, 09:28
Ik heb in 2002 met Peter Faustmann gesproken over de GTS en ZX lights. Dit zei hij toen over de ZX:


The ZX - Light kit you have seen has better lights ( like Lambo Diablo GT)
a new frontmasque and airhose to the airbox and holders for EUR 595.-
Bevestigingsmateriaal zat er toen dus in ieder geval bij.

Ik heb de GTS kit, maar (nog) niet ingebouwd, en de kwaliteit komt nou niet echt geweldig over. Over pasvorm kan ik nog weinig zeggen. En de "holders" bij mijn set zijn 2 alu hoekprofieltjes zoals je die bij de Gamma kan kopen, dus stel je daar niet al te veel van voor...

944turbo
27/03/2009, 15:43
http://i5.photobucket.com/albums/y171/djraymo/IMGP0566.jpg

Kit past perfect sluit netjes aan, Maar zoals op de foto te zien zit het middenstuk bij mij nog los en heb ik deze nog niet netjes gemaakt,

Maar je moet wel het nodige verbouwen eronder, En het bespaart zkr de nodig kilo"s

En de opening in het midden zorgt voor koele lucht naar de filter die daar zit,

buldogo2
22/05/2009, 13:07
http://community.924forum.nl/

Kit past perfect sluit netjes aan, Maar zoals op de foto te zien zit het middenstuk bij mij nog los en heb ik deze nog niet netjes gemaakt,

Maar je moet wel het nodige verbouwen eronder, En het bespaart zkr de nodig kilo"s

En de opening in het midden zorgt voor koele lucht naar de filter die daar zit,

Ziet er best leuk uit, heb alleen gemengde gevoelens over de lampe, gtr lampe staan mooi bij een 924/944 echter blijft de auto daar zo oudbollig mee. Die zx lights zijn daar wel ee oplossing voor.

Het is ms wel een tijdje gelede dat deze post geplaats is,, maar zijn er ms meer foto's van deze auto van schuin voor bijv. ed.? En wat voor voorbumper zit er op, daar ben ik wel erig van gescharmeert!! :kwijl .

-Bassie-
22/05/2009, 13:12
het is wel een 944.

en verder even kijken bij de nieuwjaarsmeeting topic.

toen was hij aanwezig.

buldogo2
22/05/2009, 13:58
het is wel een 944.

en verder even kijken bij de nieuwjaarsmeeting topic.

toen was hij aanwezig.

:bedankt, heb het al gevonden...Weet ik nog niet wat voor voorbumper er op zit maar ben al een end verder.

Dat het een 944 is had ik al begrepen :!:

Fantaman
22/05/2009, 18:24
het is wel een 944.

en verder even kijken bij de nieuwjaarsmeeting topic.

toen was hij aanwezig.

:bedankt, heb het al gevonden...Weet ik nog niet wat voor voorbumper er op zit maar ben al een end verder.

Dat het een 944 is had ik al begrepen :!:
de bumber is onderdeel van een flinke uitbouw kit, je maakt de bumper dus ook niet ff pas op een standaart 924\44 :wink:

ShroudedVeil
22/05/2009, 20:32
kijk ff op het 944 forum, daar word het aangeboden

Jeroen
28/05/2009, 16:53
vind het allemaal een beetje te te zegmaar.. zo als ik zelf wellis zeg beetje te honda civic stijl

die gts lampjes vind ik wel geinig maar orgineel blijft altijd mooier ...