PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuwe meeting locatie



captainfrasca
28/09/2008, 21:21
Om maar eens ff met de deur in huis te vallen.......

Misschien een leuk idee om een andere locatie te bekijken voor een meeting...

Nu hebben we natuurlijk allemaal wel een leuk idee maar het is handig om eens te kijken wat voor idee iedereen heeft en dan gezamelijk kijken of we het wat vinden.

Mijn idee is dus om er een aantal te plaatsen en dan dmv een poll te kijken wat een volgende meeting locatie zal gaan worden.

Dus kom maar op................. :-D

q01z
28/09/2008, 21:27
hier in wemeldinge weet ik wel wat leuke plaatsjes ;)
en anders bij Veere met strand en al :D

LWB
28/09/2008, 21:47
middagvullend programma misschien?

http://www.louwmancollection.nl/asp/app ... &taalcd=nl (http://www.louwmancollection.nl/asp/appmain.asp?appactie=route&taalcd=nl)

Tom
28/09/2008, 21:48
Zeer fraai museum inderdaad.

captainfrasca
28/09/2008, 21:49
Is inderdaad een leuk idee.... :-D

Bcreative
28/09/2008, 22:42
Lijkt mij ook wel leuk om een keer te zien. Wel behoorlijk eind rijden voor mij. Anders regio Utrecht of nog liever gewoon westen v/h land of ergens beetje centraal in de randstad.

Space
28/09/2008, 23:55
middagvullend programma misschien?

http://www.louwmancollection.nl/asp/app ... &taalcd=nl (http://www.louwmancollection.nl/asp/appmain.asp?appactie=route&taalcd=nl)" target="_blank

Grappig, ik had het vanmiddag met Tom nog over dat museum; dat daar nog zo'n mooie DeLorean staat!

Bcreative
29/09/2008, 09:42
Dat was tot voor kort idd bijzonder een Delorean. Maar ze worden weer geproduceerd! En ook in NL worden ze geleverd. Dus misschien binnenkort wel een heel gewone auto? :wink:

ShroudedVeil
29/09/2008, 18:44
Bij Veere is het zeker een mooie lokatie Veel mooie oude gebouwen een super grote parkeerplaats , afgelegen plekjes met parkeerplaats die ik dan ook wel weer weet

En een Mac op 10-15 min rijafstand!:D

q01z
29/09/2008, 20:52
veere valt vanaf gister voor mij af :P ben dr geflitst... ;)

maar het lijkt me wel handig idd om het centraal te houden..

ShroudedVeil
29/09/2008, 22:30
Dan weet ik al precies waar je geflitst bent! (denk ik)

Van de weg van veere naar middelburg zeker? ( de Veerse weg )

groott
30/09/2008, 10:20
Inderdaad een goede locatie. :D Raamsdonkveer. Zolang ik deze nog heb en in Nederland ben zullen we er zijn. Date please ???
Hij is overigens APK goedgekeurd :-D en kan hem nu dus verkopen. Liefhebbers voor deze goedgekeurde 924 meld U aan....
Hij is nu wegenbelastingvrij.

Wat die flitspaal betreft...ik geloof dat ik daar ook al eens kennis mee gemaakt heb en dat hoeft voor mij niet meer zonodig.
Ben vorige week ook al geflitst in Duitsland. :twisted:

FROST
01/10/2008, 07:41
misschien is zandvoort een idee?? 2de kerstdag met de NPC? Zat ruimte in ieder geval en genoeg ander Porsche geweld :-D

groott
01/10/2008, 09:41
misschien is zandvoort een idee?? 2de kerstdag met de NPC? Zat ruimte in ieder geval en genoeg ander Porsche geweld :-D


2de kerstdag....wintertijd - wind en regen - koud en guur. :( :? :shock: :?:
raamsdonkveer... lekker warm binnen en nog veel meer auto's te zien. :idea: :wink: :lol: :-D :-D :-D :-D

FROST
01/10/2008, 11:01
Een beetje Porsche fan let toch niet op het weer?? :P Afgelopen jaar was zandvoort ook goed te doen hoor.. en ze hebben er ook KOFFIE :mrgreen:

Bcreative
01/10/2008, 18:34
In het kader van 'het mag ook wel 'ns een beetje dichterbij voor mij' :-D , ben ik ook wel voor Zandvoort!
En dat is toch het mekka voor de auto(sport)liefhebber! Alleen even kijken of ik 2e Kerstdag stiekem kan wegglippen bij de familie.... :wink:

Tom
01/10/2008, 19:00
Mooie foto-achtergrond en toch centraal: Vreeswijk. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vreeswijk)

Ik-rij-belastingvrij
01/10/2008, 19:09
Ik kies voor het 3 landenpunt :mrgreen:
Daar zijn zat mooie locatie's in de buurt om mooie foto's te maken, en het is nog ''dichtbij'' (+/-100 km) voor mij ook :lol:

LWB
01/10/2008, 21:34
Ik kies voor het 3 landenpunt :mrgreen:
Daar zijn zat mooie locatie's in de buurt om mooie foto's te maken, en het is nog ''dichtbij'' (+/-100 km) voor mij ook :lol:

Locatie is zekers fraai,Valkenburg in de buurt,maar de afstand....

groott
02/10/2008, 17:18
Een beetje Porsche fan let toch niet op het weer?? :P Afgelopen jaar was zandvoort ook goed te doen hoor.. en ze hebben er ook KOFFIE :mrgreen:


Het weer blijkbaar niet nee ;maar als het over de afstand gaat heb ik de indruk dat dat voor "vele" toch een probleem is geloof ik als ik zo nu en dan lees wat er op dit forum geschreven wordt.

Eerlijk is eerlijk..raamsdonkveer heeft een museum en daar binnen is het beter toeven dan buiten op 2de kerstdag. De kans is erg groot dat het kloteweer is in december en dan 250 kilometer rijden om in de kou en regen te staan is ook niks. Dan sta ik liever binnen en ik geloof niet dat ik de enige ben. Toch....
:?: :?: :?:

Bcreative
02/10/2008, 21:22
Niet iedereen woont 250km. van Zandvoort vandaan, lijkt me. Sterker nog, ik denk bijna niemand. Zit jij al in Dtsl. tegen die tijd? Want Roosendaal - Zandvoort is maar 120 km. :wink: Oh, je bedoelt heen en terug.... Tja. Maar dat argument van kans op slecht weer blijft natuurlijk wel van kracht. :?

FROST
03/10/2008, 12:08
Ik vind het eigenlijk een beetje een slap excuus wat het weer aangaat: stel je gaat naar een meeting bij Utrecht, dan kan het ook regenen en koud zijn, en dan ga je toch ook naar binnen om koffie te drinken?? Wat hebben jullie bij de vorige meeting gedaan als ik vragen mag, buiten foto's maken? :?

Ik, als Porsche fan neem het weer voor lief; ik heb tijdens de noord holland rit van de NPC ook de hele tijd in de regen gereden; lekker de kachel aan en gaan. Nix mis mee. Hetzelfde met Porsche Motion in Assen. Toen was het ook bagger weer en had ik ook kunnen zeggen ik ga die 200 KM vanaf Den Helder niet rijden, maar heb het TOCH gedaan en had een super dag!
En laten we niet vergeten dat we ons kunnen kleden. In de zomer, als het meer dan 30 graden is, dan kunnen we niet alles even uittrekken :!:

Afstand: ala, zit wat in. Ik ga ook niet naar elke meeting. En soms moet ik dingen laten schieten omdat ik de centen niet heb, maar ach.. 1 a 2x in het jaar is geen straf om een endje "Om" te rijden. :)

Ik blijf erbij, Zandvoort op 2de kerstdag. Lekker de ruimte, veel andere Porsche-lui, niet alleen 924-rijders, koffie, gezelligheid en circuitaktie! Mensen die willen komen, komen gewoon lekker, en de rest gaat naar het museum. :mrgreen:

Bcreative
03/10/2008, 16:18
:idea: We hoeven het automuseum natuurlijk niet op 2e kerstdag te plannen, dan kan iedereen die dat wil gewoon lekker naar één van beide of beide evenementen! Ik denk dat ik het laatste doe! Museum lijkt me erg leuk en Zandvoort is voor mij 15 minuten rijden! :D