PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Porsche 924 Metallic Grey | € 3500,- (biedingen zijn toegestaan)



tjarco
21/04/2011, 14:05
Te koop aangebodenWat bied je te koop aan:

Porsche 924 Metallic Grey uit 1981

Vraagprijs:

3500,- (biedingen zijn toegestaan)

Omschrijving:

Hierbij bied ik mijn Porsche 924 aan. Ik doe hem met pijn in mijn hart weg (ook al heb ik hem pas een jaar). De reden dat ik hem weg doe is omdat ik ga studeren en op kamers ga in een andere stad. Buiten dat studeren veel geld kost heb ik dan ook een OV-jaarkaart.
Ik heb altijd met veel plezier erin rondgereden. Het afgelopen jaar is de auto goed verzorgd.
De auto heeft geen origineel stuur en pook (ik vind dit mooier) en bevat een radio/cd/mp3 speler.
Rechtsvoor zit wat parkeerschade (te zien op de foto's).
Hij heeft pas nieuwe APK. Deze zal 13 April 2012 verlopen. Vanaf dan hoeft hij nog maar om de twee jaar gekeurd te worden!


Recentelijk (afgelopen jaar):
Koelvloeistofreservoir vervangen (nieuw)
Distributieriem vervangen (nieuw)
V-snaar vervangen (nieuw)
Bougies vervangen (nieuw)
Banden vervangen (tweedehands)
De auto van binnen volledig gestript, schoon en roestvrij gemaakt en bekleding vervangen (tweedehands)
Binnenkant deurpanelen vervangen (tweedehands)
Hoofdremcilinder gereviseerd
Een aantal relais vervangen
Ruitenwissers vervangen (nieuw)
Wiellager R.A. vervangen (nieuw)
Benzinedop vervangen (tweedehands)
Aantal details zoals rubbers en knopjes vervangen (tweedehands en nieuw)
Radio/cd/mp3-speler (tweedehands)

Zeer recentelijk:
Accu (nieuw: €120,-)
Remcilinder L.A. vervangen (nieuw)
Voetrem (achter) afgesteld
Handrem (achter) afgesteld
CO2-waarde gereduceerd door afstellen
APK

De oude bekleding en een nieuwe brandstofleiding (dubbel gekocht; t.w.v. 26,80) mag je erbij hebben.


PS: foto's volgen. Ik krijg ze momenteel niet geüpload.

---------- Post added at 15:05 ---------- Previous post was at 15:02 ----------

Ohja: ik ben in het bezit van een taxatierapport die tot 13-09-2011 geldig is. De taxatiewaarde = €4500,-

tjarco
23/04/2011, 22:36
Foto's willen maar niet lukken. Wil je ze? Mail dan even naar always_tjarco@live.nl.

tjarco
25/04/2011, 09:28
Ten eerste vind ik het onbegrijpelijk dat zulke mooi auto's voor zo weinig geld te deur uitgaan!! Ik neem aan dat jullie het daar toch mee eens zijn?
Ten tweede heeft de auto een taxatiewaarde van €4.500,-, een vraagprijs van €3.500,- waar biedingen zijn toegestaan lijkt me dan niet meer dan redelijk.
Ten derde heb ik er moeite mee dat ik hem weg moet doen en ik wil er dan ook genoeg voor krijgen.

Frenske
25/04/2011, 10:28
Ten eerste vind ik het onbegrijpelijk dat zulke mooi auto's voor zo weinig geld te deur uitgaan!! Ik neem aan dat jullie het daar toch mee eens zijn?
Ten tweede heeft de auto een taxatiewaarde van €4.500,-, een vraagprijs van €3.500,- waar biedingen zijn toegestaan lijkt me dan niet meer dan redelijk.
Ten derde heb ik er moeite mee dat ik hem weg moet doen en ik wil er dan ook genoeg voor krijgen.

eerste, volledig mee eens, er wordt veel "schroot" verhandeld en dat geeft een verkeerde indruk van prijs
tweede, taxatiewaarde is voor de verzekering, heeft geen directe invloed op de prijs
derde, tja life sucks .......

Hendrik
25/04/2011, 11:54
Mail je foto's maar naar hendrik@924forum.nl dan zet ik ze bij je topic.

Je mag best discussiëren over een vraag prijs maar doe dat niet via het verkoop topic.