PDA

Bekijk Volledige Versie : Steenslag



Kuijp
23/10/2008, 19:16
Aan de onderkant van de voorspoiler is behoorlijk wat lak vergaan door steenslag. Weet iemand hoe ik dit het best aan kan pakken? gewoon schuren tot op de blanke lak en spuiten? Iemand ook enig idee wat de kosten zijn voor het spuiten van de gehele onderspoiler? En is dit gemakkelijk zelf te doen? (het gedeelte onder de verstralers waar de grille zit)

Geert-jan

Bcreative
23/10/2008, 19:29
Ik heb 't zelfde probleem. Wij zijn idd van plan 'm eraf te schroeven, kaal te maken en te spuiten (m'n schoonvader vindt dat wel 'n leuke klus! :grin: ). Dat durven we wel aan. Denk dat ie wel redelijk strak wordt weer en hij hangt toch onder de bumper, dus is niet echt zo'n blikvanger als bijv. je motorkap.

Tom
23/10/2008, 19:32
Wit heeft geen blanke lak en is zelf uitstekend te spuiten met een spuitbus- zeker op een minder opvallende plaats. Goed opschuren, in een droge, stofvrije en warme ruimte eerst even een laagje (vul)primer, dit ook licht opschuren, ontvetten en dan de witte lak erop zetten. Niet te dik, beter meerdere dunne lagen spuiten. Laten uitharden en polijsten met Commandant 4 of 5, afhankelijk van de glans die je bereikt hebt. Je kunt er eventueel ook een blanke lak overheen spuiten, da's sterker.

harry
24/10/2008, 09:35
Toevallig heb ik er ook nagekeken ik zag ook dat het glas van de verstralers vol zat met beschadegingen van steenslag, wou er wel nieuwe glazen op zetten, maar de prijs viel mij tegen. 62.80 per glas


Glas - Nebelscheinwerfer: Stückpreis a`62,80 EUR + Mwst

Für Ihr Interesse danken wir im voraus.

Mit freundlichen Grüßen
Sportwagen Eckert GbR

-------- Original Message --------
Subject: nebelscheinwerfer (17-Okt-2008 11:43)


mvg
harry

Tom
24/10/2008, 09:44
Is dat goedkoper dan gewoon bij de dealer?

harry
24/10/2008, 11:15
Ik weet niet of dat goedkoop(er) is dan bij de dealer. Compleet was hij volgens mij
rond de 200 euro, vindt ik nog wel veel voor 1 schijnwerper.
En als je ze 2e hands koopt blijf je met het zelfde probleem zitten (steenslag)
Ik ben eigenlijk benieuwd wat het partnummer is van de Hella Glazen Lensen, en of iemand
die nog voordeliger kan krijgen dan de prijs van 62.80 euro

Mvg

Harry