PDA

Bekijk Volledige Versie : kleine rommel gezocht



Senne
06/11/2008, 18:06
Hallo, ik ben wouter, 17 jaar (profiel is van een vriend, lukte mij niet goed met mijn emailadres het aan te maken) en ik zoek wat kleine rommel voor mijn bruine 924 bouwjaar '83:

-één zwarte dop (liefst nog een tweede als reserve er bij) voor op de (standaard? zijn toch degenen die je het meest ziet) velgen
-de twee middelste zonneklep-bevestigingen, ze moeten wel nog in perfecte staat zij, heb geprobeerd er vast te plakken, maar die bleven niet hangen.
-een rechter ventilatiemondje in het bruin, met een zwart kan ik niets doen!!
-een compleet (één dat je zonder iets bij kan bevestigen) bruin of beige afdekscherm, ik heb nu een zwart, maar de omkadering zit er niet bij, dus kan er niets mee doen, en past ook niet mooi bij mijn bruin-beige interieur
-eventueel een gordelset voor op de achterbank, ik weet niet hoe het zit met reglementering hiervoor, maar de mijne heeft het dus niet en er zijn ook geen gaten voor voorzien. Hiervoor wil ik ook een meerprijs betalen als je het komt monteren

eventueel kan mijn oud afdekscherm geruild worden met het bruine, moest je nog kleine rommel hebben die jals reserve onderdelen kunnen dienen en je gratis wilt weg doen, wil ik deze ook wel hebben

moest je iets hebben liggen, laat me het dan weten, liefst met foto('s) bij. Ik wil wel voor de kleine rommel niet al teveel betalen...

Ik woon echter wel in België, en geraak ook niet zomaar in nederland, ik hoop alles via de post te kunnen doen, of miss dat er mensen wel eens in de buurt passeren? Ik ben alvast beried de verzendkosten te dragen.

alvast bedankt voor reacties,

mvg wouter

gerben1986
06/11/2008, 20:09
Hoi,

Toevallig heb ik een bruine sloper te staan. Dus die interieur onderdelen zou je wel van mij kunnen kopen.
Alleen snap ik niet precies welke onderdelen je bedoelt, wat is een ventilatorrondje en een afdekscherm? De wieldoppen heb ik hier ook wel liggen. Als je interesse hebt PM me maar, ik woon wel in Noord-Nederland, maar dat lost zich zelf vast wel op.

Wat betreft de bevestigingsonderdelen van de zonneklep: die kun je het beste even bij de Audi/VW dealer halen, want 2e hands gaan ze ook binnen een paar weken weer stuk. Gewoon nieuw kopen, kost je niet het meeste.

harry
07/11/2008, 08:06
He die wouter,

Las ik het goed had je nog een een afdekscherm liggen (rolhoes) voor achter, mocht dat zo zijn
laat het me even weten.

mvg

Harry

924turbo2
07/11/2008, 11:38
ik heb 3 mooi zwarte rolhoezen liggen, dus zoek maar uit :-)

harry
07/11/2008, 12:01
Nou doe de mooiste en de beste maar, en zeg me even wat het totaal kost
incl. verzendkosten.

Mail me maar even

Mvg

Harry

harry
07/11/2008, 12:07
Voor de onderdelen die jij zoekt kijk even op

http://www.diweis.com

Mvg

Harry

Senne
09/11/2008, 13:50
beste,

ik denk dat je beter zijn zwart afdekscherm koopt, bij het mijne is de bevestiging niet compleet.
Moest je toch geïnteresseerd zij, ik wou 25 euro voor het mijne, exclusief verzendkosten.

mvg wouter

Senne
01/12/2008, 22:39
Hallo,

hier nog eens een kleine hulpkreet: ik zoek de knoppen die het koffertapijt opzij aan de carroserie vasthouden, in bruin of in beige. Ook heb ik mezelf net tweepuntsgordels voor achterin aangeschaft(alles voor de veiligheid!) maa het plasticje dat onder de gordel-roller zit is een beetje gescheurd, en het zou zonde zijn van mijn mooi interieur om dat zomaar zo te monteren. Dit plasticje zit rond een ijzeren staafje. Sorry voor de cryptische beschrijving maar ik vind geen goede foto om erbij te steken. Moest je heel uitzonderlijk nog nieuwe dichtingen voor een targadak van '83 hebben liggen, zeker gewenst! Vragen? je denkt dat je iets hebt? laat maar weten, liefst nog rechtstreeks op wouterrillaerts@msn.com

alvast bedankt