PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop 924S 1986, rood (verse apk!)



q01z
08/11/2008, 18:02
ik heb het al eens eerder uitgesproken, ik heb liever een 2liter als een S..
mijn redenatie begrijpt geloof ik niemand, mjah ik ben dan ook zeeuw.. dus daar kunnen jullie ook niets aan doen!

even wat gegevens;

het betrefd een rode 924S uit '85 (of 86? zal zo ff kijken..) met 150pk
optisch;
-interieur perfect! klein beetje vies, maar helemaal heel..
-dashboard 2/3 kleine scheurtjes..
-nieuw stuur licht al klaar bij Martin, dus komt er in
-alles achter ed voorpanelen (behalve het dak) is eigenlijk nog verschrikkelijk mooi rood! de voorpanelen/motorkap/dak alleen niet.. voorschermen zijn gewoon slecht gespoten, door mij is de voorkant in de folie gezet, zelfde kleur en bijna niet zichtbaar.
-paar kleine deukjes, maar niets schokkends..
-nette telefoonvelgen, vrijwel geen schade erop

technisch;
-remmerij achter begin dit jaar vervangen, klauwen gereviseerd
-voor schijven zijn matig, blokjes nog goed
-motor loopt zuiver op 98, op 95 iets schokkerig
-riemen + spanrollen volgens de vorige eigenaar vorig jaar september gedaan, das nu 20-30dz km geleden (niet aantoonbaar!!)
-motor lekt klein beetje olie bij de nokkenaskeerring, niet de moeite
-rondom koni dempers, voor koni rood, achter koni geel.
auto rijdt in mijn ogen perfect, stuurt/remt/accelereerd zoals het hoort.. alleen bij heel laag vanuit te toeren moppert de auto een beetje (onder de 1500 ;))
oliedrukmeterje geeft bij stationair +_3bar aan en tijdens het rijden ongeveer 4a5.. maar ik vertrouw die drukmeter niet volledig

electrisch werkt bijna alles, de achterruitverwarming niet en de verwarming vd linker buitenspiegel is niet aangesloten (ga ik nog fixen), nooit electrische problemen met laadstroom oid..

vanaf vandaag verse apk!
af te lezen kmstand, 72dz en nog een beetje.. maar dat was bij aanschaf ook al ;)
en dat zal eerder 175dz zijn..

ik vind de auto +- 3500,- waard.. vraagprijs op het forum 2750,-

foto's volgen.. (eerst wassen :P)

q01z
14/11/2008, 23:54
*schopje*

niemand interesse??

Meneer aard
15/11/2008, 06:57
Heeft denk weinig zin om te kicken. Tis gewoon afwachten op de juiste koper. Ik raad je aan gewoon een "kleine" site te maken van je S met specs/foto`s/vraagprijs/contact etc. En dan gewoon overal een link proberen te plaatsen.

Tis nou niet echt nu een auto wat je zou kopen i.v.m. crisis/benzine prijs (voor een buitenstaander) denk ik..Voor een liefhebber is het andere koek.

924turbo2
15/11/2008, 09:54
Heeft denk weinig zin om te kicken. Tis gewoon afwachten op de juiste koper. Ik raad je aan gewoon een "kleine" site te maken van je S met specs/foto`s/vraagprijs/contact etc. En dan gewoon overal een link proberen te plaatsen.

Tis nou niet echt nu een auto wat je zou kopen i.v.m. crisis/benzine prijs (voor een buitenstaander) denk ik..Voor een liefhebber is het andere koek.

Ik merk zelf helemaal niks van de credietcrisis, iedereen wordt maar bang gemaakt door de media. Maar als je geen aandelen hebt merk je er als normale burger niks van. Verder is de benzine in tijden niet zo goekoop geweest :grin:

q01z
15/11/2008, 13:15
de kick was vooral omdat er een wijziging instond Arjen..

benzine kost maar 1.34 de liter, voor BP Ultimate... :P

ReMo
15/11/2008, 13:23
Ik merk zelf helemaal niks van de credietcrisis

Dat komt vanzelf wel dat je/we het gaat merken. De mensen met aandelen merken het als eerste. De bouw heeft nog voor 6 maanden werk. Nieuwe projecten zijn er niet. Sprak gisteren iemand die ontslagen is als auto verkoper. Bedrijf met 4 filialen failliet. Vooral bedrijven die kort voor de crisis veel hebben geinvesteerd hebben het nu erg moeilijk. Dit gaat denk ik toch nog wel even duren. Je weet het, lage brandstofprijs, slechte economie.

q01z
15/11/2008, 13:36
wij hebben er in de reclame op een heel andere manier last van..
grote opdrachten op lange termijn blijven liggen, we kunnen niet 3 weken vt voren zeggen wat we dan te doen hebben, maar hebben werk zat, aangezien er dus allemaal spoed opdrachten zijn..

VonG
15/11/2008, 20:57
heel eerlijk... ik vind het teveel geld voor je auto...

off topic credietcrisis... als je wat geld over hebt in dit soort tijden is het leuk... huizen en auto's kun je voor veel minder krijgen omdat ze lang te koop staan er weinig interesse is... een huis hebben wij al gekocht... kijk ook stiekem rond voor een auto... ;)

Meneer aard
15/11/2008, 23:35
haha en waarom dan wel?

Ik vind de prijs die Marc vraagt reeƫl voor een S met recentelijk onderhoud. Sterker nog ik druf mijn NA nog voor 4k weg te zetten. Gezien het onderhoud en wat allemaal nieuw is. Denk niet dat ie van jou zo strak rijd als die van mijn.

Moeten de S versies het nu ook ontgelden voor alle slechte NA`s die worden aangeboden ATM? Dacht het niet..Kvind het een mooie prijs voor een S in deze staat. Tuurlijk een Type 1 944 kun je ook voor 1500 eurotjes kopen..maar dan heb je wel ook meuk. Veel plezier ermee haha.

VonG
16/11/2008, 08:39
gezien de lak enz... vind ik het echt teveel geld... als je dat goed wilt krijgen moeten er nog best wat euro's tegen aan... en hij is wel onderhoud maar volgens mij door de eigenaar zelf niet bij een garage... dus geen rekeningen / echte onderhoudshistorie...

924turbo2
16/11/2008, 10:41
Ok, gaat veel te veel offtopic, kan de iemand dit topic even opschonen tot de eerste post?

LWB
16/11/2008, 12:34
gezien de lak enz... vind ik het echt teveel geld... als je dat goed wilt krijgen moeten er nog best wat euro's tegen aan... en hij is wel onderhoud maar volgens mij door de eigenaar zelf niet bij een garage... dus geen rekeningen / echte onderhoudshistorie...


Ik vind de prijs die Marc vraagt een nette gezien dat wat er aan gedaan is en hoe die er staat.
Veel auto's worden hobbymatig gebruikt /onderhouden en de rekeningen zijn dan altijd niet aanwezig,aankooprekeningen onderdelen e.d. vast wel. :wink:
Velen die hier op het forum zijn zullen ook het onderhoud zelf doen of gedeeltelijk uitbesteden,ik zelf ook.Rekeningen van de manuren zullen dan niet aanwezig zijn. (lege verpakkingen van allerlei versnaperingen misschien?)
Onderhoud in een garage wil verder niet altijd zeggen dat de kwaliteit verschilt met de huis/tuin/keuken sleutelaar.Het is wel leuk om allerlei rekeningen te kunnen laten zien maar zo als de auto erbij staat staat ie erbij,de koper zal het zelf moeten beoordelen.
m.b.t. het lakwerk ben ik van mening dat er zat auto's aangeboden worden waar het lakwerk een staat heeft dat er wat aan moet gebeuren.Ze zijn immers allle zekers meer dan 20 jaar oud.Kleine roestplekjes,beschadigingen die je weg wilt werken betekenen vaak ook een deel spuiten.Voor deze,de kop spuiten en hij staat er net bij.

En verder,een auto kopen blijft altijd een gok

q01z
24/11/2008, 20:22
gereserveerd :)

nu vd week ff door de APK heen stampen :roll:

captainfrasca
24/11/2008, 23:44
Spannend!!! Al wat anders op het oog??

q01z
24/11/2008, 23:49
Spannend!!! Al wat anders op het oog??

ja een vuiltje
nee iets groens.. :P

924turbo2
25/11/2008, 08:32
Meer boswachtergroen metallic :grin:

q01z
25/11/2008, 18:07
na zaterdagmorgen weet ik meer :)
tot die tijd, gereserveerd..

LWB
25/11/2008, 18:22
na zaterdagmorgen weet ik meer :)
tot die tijd, gereserveerd..

wat zul je nog een lange week hebben :wink:

M.B.H.
26/11/2008, 23:12
Mooi dat hij weer door de keuring is maar dat was ook te verwachten :wink:
en nu succes met de verkoop :arrow: / en Aankoop :mrgreen: M.

q01z
29/11/2008, 11:29
zojuist opgehaald! :)

iets minder voor gevangen als geplanned.. maar aangezien het de enige geintresseerde waren.. :roll: :P