PDA

Bekijk Volledige Versie : domeinnaam



hammer_rites
20/11/2007, 16:13
David,

Het zou zo maar kunnen dat op een dag Porsche aan je deur klopt om mee te delen dat de porsche-924.nl domeinnaam beschermd is, en dat je die niet meer mag gebruiken.

Misschien handig om een alternatief achter de hand te hebben?

q01z
20/11/2007, 18:41
porsche heeft dit een paar jaar geleden idd bij heel veel clubs gedaan he?
dat was ook de verklaring die ik kreeg op de vraag waarom ik nergens een fatsoenlijk logo kon vinden..

q01z
20/11/2007, 18:41
924-forum.nl ? ;)

captainfrasca
20/11/2007, 20:51
Hmmm, ik weet niet, dan zou waarschijnlijk http://www.porsche-944.nl, ook al lang door porsche uit de lucht gehaald moeten worden lijkt mij, maar die is van domeinnaam veranderd om andere redenen.

Maar ja laat ik voorlopig nog maar niet informeren, anders maak ik misschien slapende honden wakker.

captainfrasca
20/11/2007, 21:18
Ik heb dit even opgezocht op de website van Porsche:


Trademark Notice for Porsche Website

The following trademarks including the distinctive shapes of all Porsche models and model numbers are the exclusive property of Dr. Ing. h.c.F. Porsche AG and may not be used for any purpose whatsoever without prior written authorisation:

PORSCHE - PORSCHE CREST - PORSCHE DESIGN - CARRERA - TARGA - TIPTRONIC - VARIORAM - CVTIP - VARIOCAM - BOXSTER - CAYENNE - TEQUIPMENT - VARRERA - PCM - PAN AMERICANA - PORSCHE BIKE FS - 911 - PORSCHE INSURANCE - PORSCHE CENTRE - PORSCHE FINANCING.

Please be advised that Porsche will vigorously prosecute any unauthorized use.
Disclaimer

All details correct at time of publishing. Pon Porsche Import are not liable for any errors or omissions within this website.
Copyright Notice for Porsche Website

© 2007 Pon Porsche Import The Netherlands
ALL RIGHTS RESERVED.


Dit zou betekenen, (zie eerste alinea) dat je dus helemaal niets van Porsche zo mogen gebruiken, zelfs geen foto's of iets dergelijks, denk ik, ik kan het ook verkeerd begrijpen hoor, het kan ook betekenen dat je niets van hun website zou mogen gebruiken.

Tom
20/11/2007, 21:50
Het betekent dat je die woorden niet mag gebruiken, zonder toestemming.