PDA

Bekijk Volledige Versie : Voorstellen: Mijn nieuwe aanwinst



hanske
24/11/2008, 17:52
Enkele weken geleden al gekocht maar vanwege een gevecht met mijn fotocamera nog niet voorgesteld.
Een parelmoer witte (overgespoten) 924 met Targadak.
Er is in 1995 of zo voor veel geld aan gespendeerd.
Overgespoten en geheel rood-zwart lederen bekleding.

Hij loopt lekker maar de eerste aandachtspunten zijn er zeker:
* uitlaat lek, de uitlaat is nieuw maar ergens lekt ie, ik hoop niet dat het voorstuk lek is.
* ruitenwissers doen het alleen maar op de hoogste snelheid
* claxon doet het niet
* als ie warm is lekt de dop van het vloeistofreservoir (ik hoop dat rubber niet goed meer is,koppakking vervangen is wel wat erger).


Maar verder een mooie auto :lol: voor het geld wat ik er voor betaald heb.
In ieder geval genoeg werk om de winter door te komen.
En ik hoop af en toe op het forum wat op te steken en wat vraagjes neer te kunnen leggen.
Misschien weet iemand waar ik een richtingaanwijzer/ruitenwisser paneel kan kopen want het sleepcontact van de claxon is kapot en de problemen met de ruitenwisser komen denk ik ook daar vandaan.
Ik hoor het graag.

ShroudedVeil
24/11/2008, 17:57
welkom!

weer een witte!

pas je op dat je um niet aan diggelen rijd !

enne graag foto's van t interieur!

Veel Plezier op het forum!

Tom
24/11/2008, 18:13
Welkom! Ik zou het gaan zoeken in de zekeringkast en de verbindingen/massapunten als het gaat om de niet werkende claxon.

LWB
24/11/2008, 18:19
Welkom hier,veel plezier van de nieuwe aanwinst...

Voor de claxon,haal even het stuur er af en maak contact tussen stuurstang en het sleepcontact,
werkt de claxon dan nog niet,kan het aan een massa probleem liggen,inspuiten van de kniekoppelingen van de stuurstang met WD40 kan uitkomst bieden of het relais over en uit? Relais hoor je duidelijk klikken.
Ruitenwisser kan ook liggen aan het relais,hoeft niet zo zeer aan de schakelaar te liggen. Schakelaar is wel eenvoudig te demonteren en schoon te maken/inspecteren.
Voor koelvloeistof,ontlucht het systeem een keer misschien dat dit uitkomst biedt. (genoeg over geschreven op het forum)

q01z
24/11/2008, 18:28
goed dat je het zegt vd claxon.. die moet ik ook ff maken :oops:

maaruhm, welkom! parelmoer wit.. gaaf hoor! :D
foto's? :P

Kuijp
24/11/2008, 18:50
Welkom,

Jazeker! weer een witte 924 op de Brabantse wegen! (zelf woon ik in Lierop) voor 2ehands onderdelen weet ik nog wel een goed adresje: van Kessel Porsche in Deurne. Bij Geeris in Heeze kun je ze nieuw bestellen. Veel plezier.

Geert-Jan

Fantaman
24/11/2008, 20:18
Welkom, en hou hem alsjeblieft heel, anders worden de witte zo zeldzaam :P

hanske
24/11/2008, 20:32
Bedankt voor het hartelijke welkom en de tips.
Echter het stuur had ik al gedemonteerd en gezien dat het lipje van het sleepcontact eraf is.
Wat ik gedaan heb weet ik niet maar als ik door een bocht ga dan toetert ie af en toe, komt waarschijnlijk het afgebroken stukje tegen de contactring van het stuur.
Ik kan dan alleen maar onschuldig kijken.

Bijgaand een foto van het interieur, ikzelf vind het schitterend maar smaken verschillen natuurlijk.

q01z
24/11/2008, 20:43
het heeft wel wat :)

Fantaman
24/11/2008, 20:56
damn dat rood staat vet in combi met dat zwart :shock:

-Bassie-
24/11/2008, 21:03
zo`n interieur wil ik ook maar dan alleen stoelen en achterbank rood/zwart.

kan ook stof doen rood.

dat m`n oom nu liggen.

Bcreative
28/11/2008, 09:23
Welkom. Super, man dat interieur! Echt uniek! :D