PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 1982 | achter ruitenwisser verbinding



travellerseb
08/06/2011, 13:19
Hallo,

Mijn wagen had geen ruitenwisser op de achter scherm maar het was mogelijk er een op te plaatsen. Ik heb dus een voledige ruitenwisser gekocht op de internet (arm, motor, schreeuwtjes,..). Maar ik weet niet in welke volgorde zijn alle mijn kleine stuks gemonteerd. Heeft iemand een leesbaar schéma (niet die van autoatlanta) of beter een goeie foto van zijn achterruitenwisser. In feit tussen de motor en het glas heb ik een rubber verbindingstuk. Buiten begin ik met een andere verbindingstuk, maar daarna ??? Dus welke onderdeel duwt op dit verbindingstuk; maar ook op welke stuk glijdt het arm...

Alvast bedankt voor alle help.

Daan_924
08/06/2011, 14:07
Ik kan volgend weekend foto's maken als het niet te dringend is, zie wel als er in tussentijd al iets gepost is.

-Bassie-
08/06/2011, 14:25
Kan wel foto's maken.
Maar op de motor komt een rubber en dan de ruit dan nog zo'n rubber.
Dan komt er nog een grote ring en een moer.
En daar over een afdek dopje.
En dan de arm er over heen.

ernst1971
08/06/2011, 14:53
ja, bij mij zit het ook zoals Bassie zegt.
en Jimfrey heeft een tijd geleden precies
beschreven hoe je de elektra moet aansluiten.
staat vast nog wel ergens in een topic.
ehm, maar die van mij krijg ik morgen
nieuwe kenteken papieren voor binnen
en zal dan deze week richting enkhuizen gaan. snik,snik
maar nog steeds druk opzoek naar een goede maar niet
te dure 924s in een mooie kleur.
wit, rood, blauw of zwart.

jimfrey944
08/06/2011, 15:40
heb je hier wat aan ???

6517

deze link
http://community.924forum.nl/threads/3340-aansluiten-achter-ruitenwisser6517

travellerseb
09/06/2011, 10:46
Daan_924 : Met groot plezier, nee t'is niet echt dringend, ik moet eerst de kabelboom aanmaken.

Mijn probleem, met de stukken ik heb gekregen, is dat er te veel zijn in vergelijking met de tekening. Bijvoorbeeld de stuk "6" op de tekening heb ik er een zwart, en verguld. Ik heb zelf een soort zwarte protectie die blijkbaar op de stuk "2" (afdek dopje?) kwam...
Mieschien zal ik ook een photo nemen en hier zetten van alle die onderdelen om de puzzle met jullie te maken. Maar alvast bedankt voor uw reacties.