PDA

Bekijk Volledige Versie : injectoren



erik van oort
11/12/2008, 22:31
Ik ben bezig om mijn 924 om te bouwen. Uiteindelijk word het een turbo. Maar voor nu begin ik met electronische injectoren te instaleren in een standaard blok. verder komen er gas injectoren op het spruitstuk. Dit gaat aangestuurd worden door een managment systeem. Heeft er iemand een idee wat voor een electronische injectoren ik het best kan gebruiken. Die dingen doen nogal wat verschil in cc brandstof. Iemand ideeen...
gretz erik

Dude-lange
30/12/2008, 19:48
Dat is een goede vraag.

Ik weet niet hoeveel de originele injectoren geven, maar gezien het huidige k-jetronic systeems geven de injectoren per cilinder 4 bursts per volledige omgang. dus ik denk dat je iig een injector moet hebben die 4x de hoeveelheid moet kunnen geven tov de huidige originele injectors.

Dit omdat het k-jetronic systeem altijd brandstof geeft aan elke cylinder en 1x per volledige omgang de inlaat pas open gaat en de 3 keer daarvoor als het ware al de brandstof voor de inlaat al geeft en het dus opspaart totdat de inlaatklep opengaat.

Dus stel de huidige injector geeft 'noem het maar 1 cc' dan moet je een injector vinden die 4 cc geeft.

Ik weet niet of dit daadwerkelijk klopt, dus bindt me hier niet op vast.
en ik hoop je hier iets mee op weg geholpen te hebben en niet verder het bos in heb gestuurd....

Meneer aard
30/12/2008, 20:09
Kijk even op 924board.org daar zijn meerdere mensen die EFI/MS hebben geinstalleerd met div. injectoren. Hier is de ervaring met MS zeer gering tot niks.

Dude-lange
30/12/2008, 20:23
idd, nog beter zelfs.

het is hier niet een veel voorkomend project onderwerp :wink:

hammer_rites
30/12/2008, 21:12
Erik is al weer een stapje verder:

viewtopic.php?f=16&t=294 (http://www.924forum.nl/Forum/viewtopic.php?f=16&t=294)

@Dude-lange: Dude-laaaaaange-avatar?

Fantaman
30/12/2008, 22:40
ik had een keer iets gelezen over welke flowrate bij bepaalde hoeveelheid pk's maar kan me verder ook niet echt herinneren waar :(
flowrate is dus hoeveel brandstof die inspuit per tijds eenheid :wink:

Dude-lange
31/12/2008, 09:49
Erik is al weer een stapje verder:

viewtopic.php?f=16&t=294 (http://www.924forum.nl/Forum/viewtopic.php?f=16&t=294)" target="_blank

@Dude-lange: Dude-laaaaaange-avatar?


Avater is al aangepast :roll: