PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 Carrera GT Of GTS



M.B.H.
22/12/2008, 18:41
Forummer's Zo jullie weten ben ik op dit moment erg druk :roll:

Maar ik heb het volgende gehoord !!!!!!
er staat een GT Of GTS zonder kenteken Kleur rood.
Van orgiene afkomtig uit Nederland Met Pasha bekleding +/- 10 Jaar geleden
door een man met veel geld gekocht in nederland :D
verscheept ,en hij kon hem daar niet op het kenteken van dat land krijgen :(
De Man is helaas ondertussen overleden :(
daar er daar geen 924's zijn verder staat hij daar nog steeds kompleet :grin:
het verhaal gts komt bij mijn gedachte weg om dat de gekochte auto in nederland allen in het rood te koop was zo de man verteld heeft.

Wie heeft info voor mij M.(B.A.)

hammer_rites
22/12/2008, 18:53
Volgens Morgan was de GTS inderdaad alleen in Guards Red verkrijgbaar, maar de Pasha-bekleding klopt niet. Maar die zou ook niet kloppen als het een GT was.

Kevin- Martini
22/12/2008, 18:56
Waar zou die auto staan, of weet je dat niet?
Verder denk ik niet dat de auto met Pascha bekleding is geleverd, of het moet via het zogenaamde 'Sonderwunsch" route zijn gegaan.

Ik hoor graag meer,
Gr. Kevin

Tom
22/12/2008, 20:17
Tip: de FEHAC kan helpen met het terug op kenteken krijgen van een originele Nederlandse klassieker waarvan de papieren ontbreken. Mocht je de auto vinden, tenminste...

M.B.H.
22/12/2008, 20:47
Ik weet uiteraard waar de auto staat :lol:
En er is mij verteld dat er Zwart wit geblokt interieur in zou zitten :roll:
er zitten fucks velgen onder en een luchthapper op de moterkap zei hij
en nee geen klap koplampen je kan ze gewoon zien Dussssss Tja
dan blijft er niet veel over Toch :?:

Daar de man verschrikkelijk veel geld had,
denk ik niet dat het een gepimpte Auto is
immers waarom zou je Zo'n auto importeren en verschepen

ik Probeer het blok nr. en cass. nr te krijgen,
door een lokaal iemand te vinden die dat kan bekijken ,
( maar ik wil geen slapende honden wakker maken )

Want als het een gts is ( jackpot :lol: ) natuurlijk.( gt ook niet verkeerd :wink: )
M.(B.A.) :roll: dit is hem niet maar zo zou hij er ongeveer uitzien :D [attachment=0:2lcz0v6j]Roll62-28.jpg[/attachment:2lcz0v6j]

hammer_rites
22/12/2008, 21:23
Ik weet uiteraard waar de auto staat :lol:
En er is mij verteld dat er Zwart wit geblokt interieur in zou zitten :roll:
Gebaseerd op je informatie, hebben we je alle info gegeven die er is. Wat wil je nog meer van ons?! ;) Need more info...


er zitten fucks velgen onder...
Let op je taalgebruik.

En hou dit in je achterhoofd: "If it seems too good to be true, it usually is."

LWB
22/12/2008, 21:31
GTS heeft geen achterbank en sportstoelen van een 935,verder flinterdunne bekleding als tapijt.
GT alleen geleverd in turbostoelen met rood/zwart krijtstreep.
Verder is los van de koplampen een zeer in het oog springend verhaal de zijruiten van de GTS (schuifraam) en een andere voorbumper.
Veel GT's werden voorzien van een koplampenombouw in die tijd.....

GT's 406 st gebouwd. WPOZZ93ZBN700051-0450
GTSĂ©n 59 st gebouwd incl. prototypes WPOZZZ93ZB710001 en verder (alle in rood)

succes :wink:

hammer_rites
22/12/2008, 21:38
Verder is los van de koplampen een zeer in het oog springend verhaal de zijruiten van de GTS (schuifraam) en een andere voorbumper.
Ik zie dat de GTS van Derek Bell, zoals afgebeeld in Morgan, die schuifruitjes niet heeft. Wil ik verder geen conclusies aan verbinden, ik merk het alleen op.

LWB
22/12/2008, 21:47
Verder is los van de koplampen een zeer in het oog springend verhaal de zijruiten van de GTS (schuifraam) en een andere voorbumper.
Ik zie dat de GTS van Derek Bell, zoals afgebeeld in Morgan, die schuifruitjes niet heeft. Wil ik verder geen conclusies aan verbinden, ik merk het alleen op.

Totaaloverzichtfoto voor uitlevering geeft bij alle schuifraampjes aan.
Zal wel een ombouw zijn geweest voor dhr Bell :wink:
De auto van Bell heeft ook een normaal interieur,auto was een cadeau voor de bewezen diensten welke hij eigenlijk niet had willen hebben....

LWB
22/12/2008, 21:48
voor een goed beeld kijk even op de site van Freisinger,heeft er een paar te koop...

http://www.m-freisinger.de/

hammer_rites
22/12/2008, 21:56
De auto van Bell heeft ook een normaal interieur,auto was een cadeau voor de bewezen diensten welke hij eigenlijk niet had willen hebben....
Haha, ik heb nooit geweten dat hij dat ding niet wilde!

En een beetje slordig van Peter Morgan, dat hij de GTS van Bell laat doorgaan voor een standaard GTS.

captainfrasca
22/12/2008, 21:58
voor een goed beeld kijk even op de site van Freisinger,heeft er een paar te koop...

http://www.m-freisinger.de/" target="_blank

Staat leuk speelgoed op die site moet ik zeggen!! :P

LWB
22/12/2008, 22:12
De auto van Bell heeft ook een normaal interieur,auto was een cadeau voor de bewezen diensten welke hij eigenlijk niet had willen hebben....
Haha, ik heb nooit geweten dat hij dat ding niet wilde!

En een beetje slordig van Peter Morgan, dat hij de GTS van Bell laat doorgaan voor een standaard GTS.

kan me heugen dat ik ergens gelezen heb dat hij als onderdeel van een contract de auto aangeboden kreeg maar dat hij geen trek had in een 924 en zekers geen rode :lol: :lol:

hammer_rites
22/12/2008, 22:22
kan me heugen dat ik ergens gelezen heb dat hij als onderdeel van een contract de auto aangeboden kreeg maar dat hij geen trek had in een 924 en zekers geen rode :lol: :lol:
Als je dat nog ergens kan terugvinden, dan hoor ik het graag! Leuke dingetjes zijn dat...

Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven: Rood is vreselijk, en een 924 (in welke vorm dan ook) blijft een lompe straatauto. Maar mijn CV ziet er iets anders uit dan die van Derek Bell. ;)

LWB
22/12/2008, 22:27
Als je dat nog ergens kan terugvinden, dan hoor ik het graag! Leuke dingetjes zijn dat...



Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven: Rood is vreselijk, en een 924 (in welke vorm dan ook) blijft een lompe straatauto. Maar mijn CV ziet er iets anders uit dan die van Derek Bell. ;)

ik zal bij gelegenheid(toch vakantie :wink:) met de zoekfunctie in mijn kast duiken....en eeehhh....robijnrood is natuurlijk een andere zaak :mrgreen:

hammer_rites
22/12/2008, 22:35
ik zal bij gelegenheid(toch vakantie :wink:) met de zoekfunctie in mijn kast duiken....en eeehhh....robijnrood is natuurlijk een andere zaak :mrgreen:

Guards Red! Guards Red is vreselijk! Rood is verder zo'n mooie kleur...

Tom
22/12/2008, 22:42
Als het Indischrot heet, is het iets totaal anders gelukkig...

Bell snapte er niks van, een Carrera GTS is een gave bak.

Fantaman
22/12/2008, 23:21
Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven: Rood is vreselijk, en een 924 (in welke vorm dan ook) blijft een lompe straatauto. Maar mijn CV ziet er iets anders uit dan die van Derek Bell. ;)
pardon, beledig je nou mijn auto :evil:

een rooie GT dan wel GTS is :shock:

pocketmech
22/12/2008, 23:27
Ik mocht van hammerites geeneens mijn postings in het rood doen........ :roll:

Indi Schrot is duits voor tataproducten (uit india uiteraard), Indisch Rot is weer wat anders...... verwarrend allemaal. Zijn we nog on topic :|

M.B.H.
23/12/2008, 07:14
badankt voor de info tot dusver :D
Als ik meer weet Dan horen of zien jullie het :-D M.(B.A.) :mrgreen:

924turbo2
23/12/2008, 18:16
Pasha interieur heeft er tot begin 79 ingezeten. Dus ik vermoed dat het om een om/ uit gebouwde 924 turbo type 1 gaat. En met heel veel pech is het een normale 924 :grin:

Meneer aard
23/12/2008, 20:13
Er is ongelofelijk veel roof naar die dingen..Mensen hebben er zo 14.000 euro voor over terwijl het riempje in de kofferbak ligt :lol: (hiermee bedoel ik de distributie riem..).

remuz
23/12/2008, 20:33
ik heb zelf 2 bedrijven gevonden die in staat zijn iedere 929 om te bouwen tot gt of gts
tot aan de deuren met schuiframen hebben ze gewoon op voorraad liggen
zou best kunnen dat het een omgebouwde is

maar is altijd het chekken waard


Pasha interieur heeft er tot begin 79 ingezeten. Dus ik vermoed dat het om een om/ uit gebouwde 924 turbo type 1 gaat. En met heel veel pech is het een normale 924 :grin:

Bcreative
23/12/2008, 21:34
ik zal bij gelegenheid(toch vakantie :wink:) met de zoekfunctie in mijn kast duiken....en eeehhh....robijnrood is natuurlijk een andere zaak :mrgreen:

Guards Red! Guards Red is vreselijk! Rood is verder zo'n mooie kleur...

Mag ik even protesteren hier! :evil: :wink:
Rood is toevallig wel de meest aansprekende en tot de verbeelding sprekende kleur voor een sportauto. Waarom denk je dat er zoveel 924's en 944's in Guards red verkocht zijn? :roll:
Uhhhhm, omdat het zo lelijk staat op die auto?
Of misschien omdat het 'm gewoon verdomd goed staat? Duh..!
Ik gok op het laatste :!: :wink:

Verder -on topic- Martin, wow als 't wat is. Maar ik heb toch ook zo'n gevoel dat 't omgebouwde is....
Zo niet, reis ik graag nog 'n keer af naar Steenwijk om 'm een keer in 't echt te zien! :D Veel succes (en wijsheid) toegewenst! :grin:

remuz
23/12/2008, 21:36
objection!!!!!!!

that is not true :grin:

pocketmech
23/12/2008, 21:41
Hou ons op de hoogte! En we zien de fotorapportage van de expeditie wel verschijnen :wink:

Sjaak
24/12/2008, 14:23
red rules...

ShroudedVeil
24/12/2008, 14:24
als het maandag goed komt ben ik het met je eens Sjaak :-D


verdere informatie bij het leuke 924 te koop topic