PDA

Bekijk Volledige Versie : nieuwe porsche fans



Sweetlaker
22/12/2008, 22:10
FF voorstellen wij zijn Eelke en Dinand Bennink (vader en zoon) uit Zoetermeer en sinds vandaag de trotse eigenaren van een 924 bouwjaar 1980

q01z
22/12/2008, 22:13
welkom welkom!

die ziet er erg strak uit zo op de foto :)

velgen staan hem eigenlijk best wel heel erg goed!

M.B.H.
22/12/2008, 22:14
Welkom Heren :-D
en wat een schoonheid hebben jullie :D
Veel plezier er mee :wink:
en ook hier natuurlijk M.(B.A.)

ShroudedVeil
22/12/2008, 22:23
Gefeliciteerd!

Stond deze niet op MP van PmP?

Super kleurstelling trouwens!! :-D

Tom
22/12/2008, 23:05
Welkom, inderdaad een regelmatige marktplaats-gast het afgelopen jaar. Dit was de tweede keer dat-ie te koop stond. Zo te zien een strakke auto.

Veel plezier ermee!

Fantaman
23/12/2008, 00:05
welkom :mrgreen:
mooie car :D

Dragon
23/12/2008, 03:22
welkom, welkom :)

LWB
23/12/2008, 10:22
:-D welkom hier op het forum en veel plezier van de 924!

harry
23/12/2008, 12:01
welkom, mooie kleuren.

Mvg

Harry

Ritske
23/12/2008, 13:53
Mooie auto, leuke kleuren combinatie :D .
Vind persoonlijk alleen de velgen wat minder, zou ik een origineel setje voor zien te krijgen :wink:

Bcreative
23/12/2008, 14:31
Welkom heren! Stond idd op MP via PmP. Bijzonder in two-tone! :D Zie je niet vaak. Setje originele 'turbo'velgen eronder en dan is ie echt af! Wat zijn de plannen met de auto verder? Veel plezier ermee in ieder geval en misschien tot ziens op een meeting! :grin:

Sweetlaker
27/12/2008, 20:51
Allemaal heel erg bedankt voor het warme welkom!

De auto komt idd bij PmP vandaan (hij staat zelfs nu nog op hun site) maar was daar door een klant te koop aangeboden deze beste man kon helaas niet meer autorijden.

Mijn zoon is autist (niet autoïst) en is gek op bijna alles waar maar wielen onder zitten (motoren en auto's dus), hij is haast nog fanatieker dan zijn vader. Ikzelf ben een kleine 3 jaar geleden met een BMW (motor) frontaal op een Mercedes geklapt van een dame die mij echt niet gezien had. Motorrijden zit er voorlopig voor mij nog niet in ik ben nog steeds herstellende van het ongeval en tja dan zoek je een andere hobby. Dat is dus gelukt!

De Porsche ziet er voor z'n leeftijd idd goed uit en er is ook redelijk wat aan gedaan. De 924 puristen moet ik helaas teleurstellen de velgen die er nu onder liggen blijven daar gewoon, de zgn. turbovelgen zijn weliswaar origineel maar ik vind ze niet echt mooi.

Naast het verder opknappen van de auto (kilometerteller en dagteller gangbaar maken etc.) is het de bedoeling dat ik samen met mijn zoon ritten en meetings ga rijden en bezoeken.

Nogmaals bedankt voor het warme welkom en misschien wel tot ziens!

Eelke Bennink

LWB
27/12/2008, 21:52
3 jaar geleden en nog aan het herstellen zijn natuurlijk niet de berichten :( sterkte ermee..
wat betreft die velgen,als jullie de auto vaak gebruiken zijn ze in iedergeval beter schoon te houden :wink:
nogmaals veel plezier ervan en misschien tot op een meeting o.i.d.

Tom
27/12/2008, 22:40
Beste klapper geweest... :shock:

Dragon
27/12/2008, 23:29
ouch... ziet er niet fijn uit... Heel veel beterschap en uiteraard veel plezier van de porsche!!

Voor mij weer een extra reden om het verkeer nog meer te wantrouwen dan ik al doe, als ik op de motor zit... Ik ben ook zoo blij met mijn toeter, die heeft mij al meermalen van gered van tegen de vangrail geplet worden..