PDA

Bekijk Volledige Versie : slot rechterdeur apk



mputtenaar
01/07/2011, 13:17
Beste allemaal,
Ik zit met een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn Porsche wordt al jaren goedgekeurd (met een oogje dicht). Dit jaar moest ik noodgedwongen naar een ander keurstation en deze keurt hem af. Wat is er aan de hand. Mijn rechterdeurslot kan van de buitenkant niet open, wel van de binnenkant. Er is waarschijnlijk een onderdeeltje aan de binnenkant weg of stuk. Heeft iemand een slot voor mij of weet iemand een andere oplossing hoe dit gemaakt kan worden.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, want hij zal toch door de keuring moeten. De garage waar hij nu staat is een gewone algemene garage dus die kan niet makkelijk aan zo'n type slot komen zeggen ze.
Het gaat om een Porsche 924 van 4-7-1980.
Groet
Martijn

-Bassie-
01/07/2011, 14:18
Slimste is om eerst even te kijken wat er kapot is.
En dan pas te kijken wat je nodig hebt ;)

M.B.H.
01/07/2011, 15:51
Er zit een kunstof bedienigs sangetje van slotje naar het slot.
die is warschijnlijk kapot of losgeschoten

-Bassie-
01/07/2011, 16:09
Of er is wat afgebroken.
Witte dingetje is voor opslot zetten.
En die andere is voor openen.

M.B.H.
01/07/2011, 16:21
Of er is wat afgebroken.
Witte dingetje is voor opslot zetten.
En die andere is voor openen.
ja 100% waar : maar dan heeft hij een hele deurgreep nodig

jimfrey944
01/07/2011, 18:28
ik weet niet welk type slot hij heeft korte of lange greep
Haal je binnen paneel er even af maak wat foto's kijken wij er naar !!!!!
kan nooit moeilijk wezen

mputtenaar
01/07/2011, 19:06
beste allemaal,
Ik heb vanmiddag inmiddels bericht gehad van het keurstation dat ze hem toch hebben goedgekeurd. Ik ga hem morgen ophalen en zal dan zeker even een foto plaatsen, want ik wil het wel oplossen. Ik heb het vermoeden dat ze hem tegen sluitingstijd hebben aangemeld, want dan krijg je geen controle meer. Of ze hebben een noodoplossing puur voor de keuring bedacht.

Met betrekking tot het slot. Ik kan hem ook niet op slot doen, dat teldt overigens ook voor de linkerkant, maar die gaat nog wel open. Als ik de rechterkant de greep inknijp, waardoor een deur normaal gesproken opengaat, dat kleine hendeltje, dan beweegt deze volledig vrij, er komt geen reactie zeg maar van opengaan. Ik kan hem wel van binnenuit open doen. Maar ik zal morgen even een foto maken. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.

924turbo2
01/07/2011, 20:21
Heb ik bij mijn 924 ook gehad, er was bij mij een stukje gegoten aluminium stuk van de hendelbediening. Heb toen voor 25 euro een goede gebruikte hendel gekocht.

Uiteraard hoeft dit bij jou niet zo te zijn, het zou ook kunnen dat er iets los geschoten is.

peter944
02/07/2011, 08:39
Ik heb indien nodig twee deurgrepen liggen met kunststof kapjes en een deur/achterklep/tankdop slotcilinders met 2 sleutels!

Peter


beste allemaal,
Ik heb vanmiddag inmiddels bericht gehad van het keurstation dat ze hem toch hebben goedgekeurd. Ik ga hem morgen ophalen en zal dan zeker even een foto plaatsen, want ik wil het wel oplossen. Ik heb het vermoeden dat ze hem tegen sluitingstijd hebben aangemeld, want dan krijg je geen controle meer. Of ze hebben een noodoplossing puur voor de keuring bedacht.

Met betrekking tot het slot. Ik kan hem ook niet op slot doen, dat teldt overigens ook voor de linkerkant, maar die gaat nog wel open. Als ik de rechterkant de greep inknijp, waardoor een deur normaal gesproken opengaat, dat kleine hendeltje, dan beweegt deze volledig vrij, er komt geen reactie zeg maar van opengaan. Ik kan hem wel van binnenuit open doen. Maar ik zal morgen even een foto maken. Als er nog vragen zijn hoor ik dat graag.