PDA

Bekijk Volledige Versie : Diverse topics gesloten en nieuwe geopend



captainfrasca
30/12/2008, 22:19
Ik heb de topic's: Het klets maar raak topic en leuke 924's te koop gesloten.

De topics werden wel erg lang en heb er nieuwe topics voor geopend zodat we weer vers van start kunnen gaan over recente onderwerpen.
Dit heb ik gedaan omdat nieuwe leden anders wel heel erg veel moeten inhalen als ze alles in het topic zouden willen lezen.

Fantaman
30/12/2008, 22:26
als je het mij vraagt hoef je voor recente dinken niet ver terug alleen de laatste paar paginas, daarvoor is al geschiedenis
het is wel erg op een forum waar een paar 100 mensen op zitten en aleemaal wat zeggen in 1 topic, zo kwam in na een paar dagen online, 20 of meer paginas aan nieuwe posts :evil:
zo druk is het hier toch niet :?:

captainfrasca
30/12/2008, 22:40
De bedoeling hiervan is voornamelijk om het voor nieuwe leden overzichtelijk te houden.

Er zijn diverse fora waar dit ook gebeurt en het ook "rustig" is.

Het klets maar raak topic bevatte uiteindelijk 118 pagina's dat is gewoon veel als er iets opgezocht moet worden, dus is het gewoon makkelijk om er een maximaal aantal pagina's aan te koppelen.

De gesloten topics blijven gewoon leesbaar en kan natuurlijk altijd naar verwezen worden.

Mocht het zo zijn dat het sluiten van topic's door meerdere leden als vervelend wordt gezien, dan kan altijd overwogen worden om de topics weer te openen.

pocketmech
30/12/2008, 23:34
Oooontspannen! Ben lid op wat andere fora en de forumbeheerders van 924 zijn errug soepel in vergelijking met de forumstasi (heb ik niet verzonnen) van de andere fora. Kortom; ik ben het er mee eens vwb deze topics. Andere topics zoals bijv. topic van tom80 zijn ook erg lang, maar hebben n.m.m. eeuwigheidswaarde :) En de zoekfunctie maakt het ook makkelijk :mrgreen:

Fantaman
30/12/2008, 23:58
als de meerderheid het overzichtelijker vind, wie ben ik dan.
ik mag er de logica niet van inzien om in een ander topic verder te gaan,
het mag ook niks uit maken voor de zoekmachine,
maargoed dat ik verstand heb van auto's :mrgreen:

project topics zijn nogwel leuk om helemaal te lezen maar zoals ''klets maar raak topic'' dat ga je tog niet vanaf het begin lezen of ben ik gek :|

Dragon
31/12/2008, 01:40
projecttopics gewoon lekker zo lang laten worden als dat het forum aankan :)

Het is inderdaad een goed idee om andere topics die lang voortduren een "vervolgtopic" te geven om overzicht te houden. Zoals nu al gebeurd is.

Misschien is het een idee om een subforum "geschiedenis" of "uit den oude doos te maken" Zodat enkele subfora er ook weer netjes uitzien??
(bij de topics voor technische tips NIET doen overigens)