PDA

Bekijk Volledige Versie : Rookie.



Foxx
03/01/2009, 21:44
Hallo

Ik ben Stefan Voss

Ik ben over 1 jaartje toch maar 18 maar wil tock al in deze weken een porsche 924 kopen.
Toen ik haar voor het eerst zag was ik meteen verliefd. Sindsdien ben ik op zoek naar een porsche 924.
Weliswaar op LPG ( Benzine is een beetje TE duur voor mijn kilometers die ik ga rijden )
Ik woon in Dilsen-stokkem in BE :o jaja jullie worden internationaal.. Ik ben wel Nederlander
ik hoop hier misschien een Porsche 924 met LPG op de kop te tikken, Liefst met werk want ik heb een heel jaar om er aan te sleutelen.

tijdens het sleutelen kan 't ook gebeuren dat ik vragen krijg die ik dan uiteraard hier stel. Maar eerst op zoek naar de porsche op LPG :D!!!
-Stefan Voss

Tom
03/01/2009, 22:00
Welkom, het wordt hier nog populair bij de Belgen!

pocketmech
03/01/2009, 22:30
Ik heb laats een 924 te koop zien staan die voorzien was van carburateurs ipv injectie. Misschien een goede optie om zelf een lpg conversie te doen? Succes met zoeken en uiteraard welkom!

harry
04/01/2009, 09:07
Welkom Stefan, en er zullen vast wel forumleden zijn die samen met jou
het rijden op gas in je porsche nog wel antwoorden of vragen hebben.

Maar hier in nederland is de benzine prijs al behoorlijk gedaald.

Mvg

Harry

Ik-rij-belastingvrij
04/01/2009, 23:34
Welkom naamgenoot :wink:

De benzineprijs is hier inderdaad al een stuk gedaald, in Belgie kost hij momenteel iets van 94 cent per liter voor 95.
Laat die recessie maar voortduren! :mrgreen:
Ik zou lekker op benzine blijven rijden, zeker als Belg, gas is om op te koken :P

Foxx
05/01/2009, 15:21
Ja maar hoelang zal die recessie nog duren..

ArvidW
05/01/2009, 15:22
gas is om op te koken :P

Je lijkt wel een oud wijf :lol:

94cent is lekker goedkoop, maar 40cent voor litertje LPG is toch nog wat goedkoper (al is je verbruik wel wat hoger)

Als je toch 1 jaar hebt om te klussen, waarom zou je de LPG installatie dan niet zelf inbouwen ? Lijkt mij een stuk makkelijker zoeken naar een 924 :grin:

Foxx
05/01/2009, 20:33
awel ik ben wel van plan om een benzine ( rond de 800 euro te kopen ) en dan LPG installatie ( Tank gekeurd ) te kopen. maar kun je zelf zo'n tank installeren?

-Bassie-
05/01/2009, 20:35
awel ik ben wel van plan om een benzine ( rond de 800 euro te kopen ) en dan LPG installatie ( Tank gekeurd ) te kopen. maar kun je zelf zo'n tank installeren?

ja hoor zorg er dan wel voor je het goed monteerd volgens de eisen.

en als die nog gekeurd moet worden dat je dan wel nieuwe spullen koopt.

Tom
05/01/2009, 20:50
Geen idee hoe de Belgische keuringseisen zijn, maar in Nederland zijn ze nogal streng met de keuringsdatum op de tank en andere componenten. Inbouwen valt op zich mee.

LWB
05/01/2009, 22:37
als ik hard op denk,en dat doe ik nu,denk ik dat je al blij mag zijn als je voor een euro of 1200 een 924 koopt/inelkaar sleutelt die het lang betrouwbaar blijft doen de vele kilometers die je er mee wilt rijden.Laat staan een op gas...