PDA

Bekijk Volledige Versie : Puzzelrit



captainfrasca
04/01/2009, 19:52
Ik zat er vandaag eens aan te denken om een puzzelrit te organiseren of iets dergelijks. (sta je niet de hele tijd te blauwbekken) Ik wil de organisatie op mij nemen.

Het lijkt mij alleen een beetje lastig om een leuke route te vinden.
Nou weet ik dat de gelderse vallei prachtig is bijv. maar er zullen genoeg andere leuke routes te vinden zijn...

Maar als hier positieve edieën over zijn dan zal ik eens het eea uitzoeken en als ik dat heb gedaan om een datum te prikken.

Tom
04/01/2009, 20:15
Het Audiforum heeft afgelopen jaar een mooie rit gereden door Gelderland, volgens mij. Ik was er helaas niet bij maar iedereen vond het prachtig. Zal ik eens kijken of ik de route kan krijgen?

captainfrasca
04/01/2009, 20:17
Lijkt mij een strak plan, scheelt een hoop werk! :wink:

pocketmech
04/01/2009, 20:21
Ik heb een tijdje (15 jaar) op de veluwe gewerkt en weet wel een paar aardige routes met prima pauzeplekken. Overigens rijdt de 924 vriendenclub ook 1x per (voor)jaar rond Apeldoorn.....Misschien een gezamenlijke route (makkelijker organiseren 8) . Ziet er op de foto's altijd gezellig uit!

captainfrasca
04/01/2009, 20:26
Het kan opzich wel samen met de 924 vriendenclub, maar ik zat eraan te denken om zowiezo meerdere per jaar te doen dan.
Ik bedoel, AC de Meern is wel leuk, maar ik denk dat er ook inmiddels wat meer vraag is naar wat anders dan AC de Meern, dus leek het mij een leuk idee om het op deze manier te proberen en dan als afsluiter iets te gaan eten of drinken of zo....

pocketmech
04/01/2009, 20:29
Dat is zo, stilstaand is het leuk, in een treintje over een route is leuker!!

Radiant
04/01/2009, 20:32
Bedoel je dan een puzzelrit of een toerrit? Is wel even iets anders :P Toerrit lijkt me wel leuk om mee te beginnen.

captainfrasca
04/01/2009, 21:32
Ik denk dat een puzzelrit leuker is, omdat je dan ook actief bezig bent. Met een tourrit is het meer een follow the leader verhaal, is ook wel leuk hoor.

Tom
04/01/2009, 22:20
Mmmm, van het Audiforum was volgens mij ook een toerrit.

LWB
04/01/2009, 22:47
Toerrit,puzzelrit,keer een andere manier van meeting,leuk idee!
Puzzelrit is denk ik wel een bijrijder gewenst?

captainfrasca
04/01/2009, 22:52
Bijrijder is dan denk ik wel het gemakkelijkst.

Dragon
05/01/2009, 00:10
Hey, ik dacht vandaag naar huis ook aan zoiets, maar dan meer een toerrit.... Lijkt me namelijk best leuk om met een treintje 924's over de weg te gaan, trekt ook leuk de aandacht :P

Puzzelrit ben ik ook wel voor :)

BC911
05/01/2009, 12:13
Puzzelrit is denk ik wel een bijrijder gewenst?
Zoals ik hier reeds ergens anders heb vermeld ben ik zelf ook een ritje in elkaar aan het steken op de grens tussen België en Nederland. Heb dit weekend wat zitten prutsen op m'n pc en gps, en tegenwoordig kan je eenvoudig zo'n routes downloaden op de gps. Dus een bijrijder is niet altijd nodig, maar blijft toch altijd leuker om de weg te zoeken met z'n twee aan de hand van een roadbook. Ga zelf proberen om beide zaken op te stellen voor m'n ritje. Kruipt inderdaad heel wat tijd in :wink: ...

Fantaman
06/01/2009, 19:45
zolang ik de benzine kan betalen rijdt ik heel graag en een gezamelijke rit als meet is gewoon heel leuk
heb gister nog een rondje gereden, alleen is een stad nou niet een ideale tourrit :roll:

captainfrasca
06/01/2009, 19:46
Dan wordt het lekker een tourrit, ook leuk!

Sweetlaker
07/01/2009, 19:27
De ANWB heeft door het hele land tourritten die zijn te herkennen aan de borden langs de kant van de weg (nee, niet de plaatsnaamborden en ook niet de wegwijzers) maar onderstaand bord. Deze ritten zijn door heel Nederland uitgezet met zelfs kleine uitstapjes naar Duitsland en België. Dus voor een rit hoef je alleen maar een route te kiezen en een beginplaats te prikken.

Sweetlaker

pocketmech
07/01/2009, 23:19
:D :D Soms is het leven eenvoudig....... :D :D