PDA

Bekijk Volledige Versie : auto gordel te kort!!!



bansan
17/07/2011, 15:56
van middag even een stukje wezen toeren, wilde me vrouw ook even een stukje sturen dus de stoel helemaal in de voorste stand en het neus op het stuur, wat blijkt is de autogordel te kort !!!!!!!
wordt dus de sloprijen weer af om een langer gordel te zoeken.........
maarja na een uurtje begon de auto ook een beetje een droge keel te krijgen, dus maar even wat te drinken voor hem scoren. Wat blijkt hier in den Helder nergens meer euro 98 te krijgen!!!
kon meteen weer duur aan een flesje octaanverhoger pfffffff
weet toevallig iemand een goede 98 vervanger, ik ben net zoveel verschillende brandstoffen tegengekomen (premium, excelent enz, enz,) maar durfde dit niet aan.;(

joeyw91
17/07/2011, 15:59
Gewoon 95? Die van mij lust dat ook, al 2 jaar.

En die gordel is wel een grappig verhaal, maar is er met deze ook wat gedaan dan? Want origineel komt die van mij een heel eind.

bansan
17/07/2011, 16:14
ik heb geen flauw idee of hij ingekort is ofzo, zal straks even kijken of de bijrijderskant langer is dan kan ik ze gewoon omruilen.
wat betreft de brandstof, ik hoorde dat hij hiervan ging nadieselen. dat heb/had ik ook al last van toen ik hem vorige week aanschafte, dit werd net eindelijk wat minder op het harde knallen van de uitlaat na dan

ptol
17/07/2011, 16:28
Ik ben ook een 924 tegengekomen tijdens mijn zoektocht, waarvan de gordel veel te kort was. Ik zit zelf ook in de voorste stand. Vreemd... En BP Ultimate is 98, heb ik vrijdag getankt en ik merkte wel dat die daar rustiger op loopt. Staat niet voor niets in het tankklepje denk ik ook zo.

Frenske
17/07/2011, 16:57
hmm, euro 95 slikt ie probleemloos.

ennuh, die gordel, is je vriendin een beetje uit de kluiten gewassen>:)?

oh ja, die links past minder rechts en vv. Heb er wel eentje liggen, mocht het nodig zijn....

Fantaman
17/07/2011, 18:16
grappig ik zit ook vrij ver naar voren door mijn korte beentjes maar geen last van dat de gordel te kort is.
bp ultimate vind mijn 924 ook lekker, maar loopt er niet veel beter op dan de goedkope 98 van de tinq:P