PDA

Bekijk Volledige Versie : 924 2.0 '81



ReMo
15/01/2009, 14:37
Helaas, jongens moet ik hem wegens omstandigheden verkopen. Mijn 924 van 1981. De auto heeft een redelijk bijgehouden historie. De boekjes zitten er nog bij evenals de gereedschapset en compressor. De bekleding is zonder scheuren, het dashboard heeft wel de bekende plekjes maar niet ernstig. Ik heb de auto 1,5 jaar in mijn bezit. Met de laatste APK is er links voor een nieuwe draagarm onder gekomen. Verder was er niets mee. Het is een onverprutste 924 in een goede staat. Bedrading is nog geheel origineel. De enige minpuntjes zijn; er heeft een voorspoiler op gezeten daar zitten in de voorschermen nog drie kleine gaatjes. De achterklep moet aan een kant gesteld worden. Zitten wel nieuwe pinnen op.
Bij een slotpen zit wat roest. Dit is niet te zien als de klep dicht zit.

Nieuw zit er op;

Uitlaat
Bougiekabels
Bougies
Verdelerkap
Banden
Sluitpennen
Kofferbak rubber
Kachel kraan

De afgelezen km.st. is 130.000. Originele 14 velgen zijn er ook nog bij. Kortom een fijne auto waar je in eerste instantie niets aan hoeft te doen. Komend weekend zal ik nog wat interieurfoto's maken. Vaste prijs is 2.750 euro.

Glenneh
16/01/2009, 11:55
Ik ben zelf op zoek naar een goede 924 en daarom geinteresseerd in die van u. Zou ik uw nummer mogen zodat ik een paar vraagjes over de porsche kan stellen? :)