PDA

Bekijk Volledige Versie : Project Cyriel 924! - Marktplaats?



ptol
01/08/2011, 15:03
Staat al weer op Marktplaats zag ik... :s

ernst1971
01/08/2011, 15:17
zie hem idd op mp staan.

Frenske
01/08/2011, 15:58
hmm, da's rap!!

924turbo2
01/08/2011, 17:10
Linkje is wel zo handig:

Marktplaats.nl > Porsche 924 2.0 2 Jaar apk april 2013 oldtimer - Auto's - Porsche (http://link.marktplaats.nl/470590592)

jimfrey944
01/08/2011, 22:10
nou succes met motorrijlessen en de verkoop dan maar zou ik zeggen

Hendrik
01/08/2011, 22:32
Staat verkocht in de handtekening dus denk dat dit project wel dicht kan?

KringBlievie
01/08/2011, 23:51
Misschien is het maar beter dat hij hem verkoopt, sorry dat ik het zeg maar het enigste wat die vent met auto's doet is vernietigen, heeft ie een alto met de mooitste verf, heeft hem geschuurd en gerold met schoolbordverf, bij een porsche vekloot hij het prachtige geluidsysteem die gewoon nog als nieuw orgineel was en gooit hij er gif groene dingen, sorry dat ik het zeg maar dat soort mensen mogen gewoon niet in de buurt komen van mooie auto's
___________________________________________________________________________________________________________
Sorry moest mijn hard even luchten, mijn excuus

924turbo2
02/08/2011, 06:30
Misschien is het maar beter dat hij hem verkoopt, sorry dat ik het zeg maar het enigste wat die vent met auto's doet is vernietigen, heeft ie een alto met de mooitste verf, heeft hem geschuurd en gerold met schoolbordverf, bij een porsche vekloot hij het prachtige geluidsysteem die gewoon nog als nieuw orgineel was en gooit hij er gif groene dingen, sorry dat ik het zeg maar dat soort mensen mogen gewoon niet in de buurt komen van mooie auto's
___________________________________________________________________________________________________________
Sorry moest mijn hard even luchten, mijn excuus

Beetje overdreven die reactie, ieder heeft zo z'n smaak, de één gaat voor origineel, de ander voor z'n eigen stijl !

mr-gaemers
02/08/2011, 10:34
Nou nou nou waar slaat dit op, ik verwacht wat meer van deze website, ongelofelijk zeg dat negatieve commentaar de hele tijd. Jullie kunnen een voorbeeld nemen aan het Porsche forum.nl !


Dames en heren, mijn auto is nog niet verkocht! Er zit een crap geluids systeem in en dat wil ik verbeteren door er een mooie sound in te leggen, geen 924 met zoon geluid gok ik! ;-) dan heb ik nog eens verteld dat het niet 'sjonnie style' is maar gewoon voor mijn eigen genot!

Ik houd wel van een zuivere bass! & een goeie sound ik denk dat je verbaast staat als je er in zit.


Heren, Ik verkoop mijn porsche alleen voor een mooie prijs.. zo niet blijf ik heeeerlijk genieten van deze bak!


Dus bijdeze: HIJ IS Gewoon nog te koop :-) ! & jammer van dit raare commentaar!

Je moest is weten wat voorn staat die was en hoe die er nu uit ziet !

Groetjes!

---------- Post added at 11:32 ---------- Previous post was at 11:30 ----------

@ KringBlievie speakers zijn netjes weggewerkt achter de bekleding, wellicht een optie om met jou te doen!

Ajuu! ;-)!

---------- Post added at 11:34 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

@KringBlievie De alto had doffe verkleurde lak en 't is een meeting auto die er zo super bij staat op 't moment, heb nog nooit zo veel complimentjes gekregen ;-) en daar doe ik het ook voor... Je moest is weten hoeveel mensen in een deuk liggen.

Groetjes.

Hendrik
02/08/2011, 11:00
Om het project topic zijn waarde te behouden even een opsplitsing.

Stuur maar een pm als er nog wat in vermeld moet worden als hij echt verkocht is.

coppe218
02/08/2011, 11:15
Succes met de verkoop en probeer alles vooral zo te doen zoals je zelf wilt. Natuurlijk is het dan ook logisch dat andere een andere mening is toegedaan hierover.

Cor 944
02/08/2011, 13:18
Om het project topic zijn waarde te behouden even een opsplitsing.

Stuur maar een pm als er nog wat in vermeld moet worden als hij echt verkocht is.

misschien handiger om dit topic in de prullenmand te flikkeren,
gaat helemaal nergens over.

Hendrik
02/08/2011, 13:34
Er zijn wel meer topics dat er vermeld word dat er ineens wat op marktplaats staat en dit is er ook zo een.

Dat KringBlievie even buiten het boekje treed... hij heeft duidelijk reactie op zijn mening gekregen en daarmee is het denk ik klaar.

mr-gaemers
02/08/2011, 14:24
Top! :)

heren bedankt ik houd jullie op de hoogte, jammer van 't gedrag van bepaalde mensen :-)!

Ik ben gewoon nog een grote 924 fan die erg geniet van zijn heerlijke bak voor zo lang ik hem nog heb!

Verkoop komt wel goed :-) !

Groet.

Hendrik
02/08/2011, 14:25
Misschien aan iemand die het topic wilt voortzetten. ;)

Houd ons op de hoogte.

jimfrey944
02/08/2011, 15:51
ach ja ieder zijn ding
ik heb er persoonlijk ook moeite mee als iemand de body zo inzaagt om er een boxje in te plaatsen
(dat kan echt anders ook er zijn zat boxen die wel passen)
en andere opties toebrengt die niet orgineel zijn
maar het rode altotje dat hij gedaan heeft ziet er op de foto best leuk uit
die ander zie ik als fun alto ook leuk om me te rijden
maar goed het blijft een discursie forum en als iedereen er het zelfde over dacht of het uit beleeftheid voor zich houd
heeft dit forum ook niet echt veel zin

KringBlievie
02/08/2011, 17:29
Het spijt mij, was idd veels te overdreven, mijn excuus, zit momenteel een beetje met het verlies van een geliefde dus ben iets scherpen mijn excuses aan iedereen en vooral de (door mij beschuldigde) was veels te overdreven, Weet niet hoe ik sorry moet zeggen,

Het zal niet nog eens gebeuren

coppe218
02/08/2011, 19:19
Eind goed al goed...

mr-gaemers
03/08/2011, 09:59
Kijk eens even!

Dit word gewaardeerd. Mijn dank is groot.


Groet!

mr-gaemers
04/08/2011, 22:32
Heren,

Mijn Porsche 924 Binnen 1 week verkocht.

Mooizo, ieder geval een mooie fiets terug gekocht ;-)! haha nu kunnen we voorlopig even vooruit!

7003

Tadaa!!

Maar zeker weten dat ik nog eens terug kom op dit forum,

Mijn dank naar alle mensen die mij hebben geholpen!

Groetjes Cyriel

ernst1971
05/08/2011, 01:18
zo dat heb je snel verkocht.
nu nog een fiets met een motor,
of wel een motorfiets.
succes met de motorlessen of aankoop van een motor.
dacht zo iets te hebben gelezen in je advertentie op marktplaats.

Hendrik
05/08/2011, 12:53
Bedankt voor het melden.

Heb je post gekopieerd naar je project topic om die netjes af te sluiten.

mr-gaemers
05/08/2011, 14:36
Thanks heren,


Ja snel verkocht! ach, was tevreden en nu lekker rustig aan lessen!


Groetjes!