PDA

Bekijk Volledige Versie : andere stoelen aangeschaft



bansan
06/08/2011, 19:44
vandaag rondje nederland gedaan om 2 nieuwe voorstoelen aan te schaffen.
na veel gezoek eindelijk het juiste adres gevonden (kon achteraf ook niet missen er stonden 6 944's voor de deur)
moest ik ff meelopen want ze lagen op zolder in een loods.
hij had er inderdaad genoeg, ik denk een stuk of 40 alleen jammer dat ze 10 hoog opgestapeld lagen.
na veel gesleep en gestapel 2 knappe stoelen kunnen vinden (helemaal onderop natuurlijk).
de hele handel ingeladen en in een record tijd weer terug naar huis gereden, om ze er in te kunnen zetten.
ja helaas dus!!! met de bijrijders stoel begonnen, de eerste 3 imbus boutjes waren zo los alleen de laatste had en heeft geen zin, kopje helemaal dol gedraaid dus zal vande week met grof geweld gesloopd moeten worden.....
eerst maar een uurtje kalmeren en mijn frustraties van de boutje laten zakken om vervolgens maar met de bestuurdersstoel aan de slag te gaan.
dit ging veel beter ze waren zo los alleen jammer dat ik bijna vergeten was om de stroomdraadjes van de elektrische stoelverstelling los te maken.
eindelijk stoel eruit naast de nieuwe stoel gelegd om de rails over te zetten.....jammer dan, gaat hem weer niet worden.
de rails past voor geen meter, de nieuwe stoel heeft geen elektrische verstelling maar ik had gehoopt dat ik de rails wel zo over kon zetten, helaas dat ging niet.
ben er nu ff helemaal klaar mee, ga zo eerst maar aan de drank en dan probeer ik morgen maar iets anders.
zoals ik het nu bekijk heb ik nog maar 2 opties. of een andere rails zoeken of de bekleding van de nieuwe stoelen afhalen en proberen om de oude stoelen heen te frummelen puffffffffffff
waar ben ik ook allemaal aan begonnen zeg......... prettige avond !

ptol
06/08/2011, 19:58
Nou, sterkte ermee dan. Ik ken dat gevoel wel ja, dat het niet meewerkt allemaal. Gewoon morgen weer een frisse blik erop werpen :)

jimfrey944
06/08/2011, 20:53
ik heb hier nog wel het een en ander liggen
om het setje weer compleet te maken
maak anders eens wat foto's van de railzen kunnen we even me denken/kijken

bansan
07/08/2011, 19:39
vandaag weer verder gegaan met knutselen en veel vooruitgang geboekt.
de rails van de bestuurders stoel was niet bruikbaar maar de rails van de bijrijderskant was na wat kleine aanpassingen te monteren op de bestuurders stoel. eerst nog (even pffff) de oude bekleding eruit gesloopt en met dank aan Jim weer de auto weer voorzien van een knappe bekleding. het is meteen weer een heel ander gezicht met knappe bekleding en hele stoel(en).
ben alleen nog op zoek naar een rails voor de bijrijdersstoel en een hittekapje voor de dynamo en dan is het voorlopig wel even genoeg geweest. kan ik hem eindelijk gebruiken waar ik hem voor hebt, RIJDEN!!!

jimfrey944
07/08/2011, 20:26
mooi maar een paar foto's van het resultaat zou wel mooi wezen ;)

bansan
07/08/2011, 21:02
dit zijn de foto's van vanmiddag
morgen als het licht is maak ik er een paar van nu het gereed is.
702970307031

bansan
12/08/2011, 13:51
na een ochtendje slijpen en knutselen toch voor elkaar gekregen om de oude rails over te ztten op de nieuwe stoelen.
nu dat vervloekte dynamo kapje nog en dan kunne we weer!!!!!70787079

ptol
12/08/2011, 14:28
N E T J E S !

924turbo2
12/08/2011, 18:27
Keurig !

djurre
14/08/2011, 06:15
netjes geworden ja!

En voor de geinteresseerden, heb nog veel meer stoelen liggen, dus wie komt me ervan verlossen?

even een mailtje naar onderdelen@vofdeloods.nl doet wonderen

ook deurpanelen!

-cees-
14/08/2011, 13:34
Heeft wat moeite gekost, maar het resultaat mag er zijn. ^O^

jimfrey944
14/08/2011, 13:56
Mooi tapijtje man

djurre
14/08/2011, 21:09
ziet er goed uit! ga al onze stoelen in de verkoop doen voor niks, heb op het 944 forum al een meet ervoor aangemaakt, maar aangezien de 924 deze stoelen ook prima past, zet ik hier ook even een neer!