PDA

Bekijk Volledige Versie : distributie riem vervangen



nico
21/01/2009, 15:58
Hoi,

Ik denk eraan om de distributie riem te laten vervangen aangezien ik niet weet hoe lang dat geleden is.

Nu zag ik bij pimp my porsche dat ze er 250,- voor vragen, zijn dat normale prijzen?

ze stellen hem dan ook af zeggen ze..

Iemand ervaring met dit bedrijf?

Groeten,

nico

Meneer aard
21/01/2009, 16:10
pff 250 euro..Voor iets wat half uurtje werk is :roll: Echte PMP prijzen..

nico
21/01/2009, 16:27
Weet jij waar het voor minder kan? incl materiaal en afstellen....

Dragon
21/01/2009, 16:33
Als je de onderdeelnummers weet kan je ze bij alpo bestellen. Maar kijk even goed wat je nog meer nodig hebt, span/looprollen vervangen is ook wel handig... en waterpomp EIGENLIJK ook wel verstandig...

Voor de S kost een waterpomp 250E Voor de gewone 924 weet ik het niet.
Afstellen... tja dat weet ik niet, wij gaan het in eerste instantie zelf doen en dan even naar de porsche garage waar we hun spanningsmeter mogen gebruiken om hem goed af te stellen...

http://www.alpo.nl

Tom
21/01/2009, 17:56
Bij een 2.0 is het allemaal stukken makkelijker, kun je in pricipe best zelf als je een beetje handig bent. Zoniet, dan is de plaatselijke universele garage een prima plek.

Fantaman
21/01/2009, 20:50
2L blok = riempje met spanrol, kljusje van nix
ik had een setje van Gates, kost ook niet veel
distri.kap eraf, v-snaar eraf, waterpomp poelie eraf en je hebt ruimte zat :mrgreen:

-Bassie-
22/01/2009, 18:22
2L blok = riempje met spanrol, kljusje van nix
ik had een setje van Gates, kost ook niet veel
distri.kap eraf, v-snaar eraf, waterpomp poelie eraf en je hebt ruimte zat :mrgreen:

water pomp poelie er af??

was niet nodig hoor :wink:

Fantaman
22/01/2009, 18:53
2L blok = riempje met spanrol, kljusje van nix
ik had een setje van Gates, kost ook niet veel
distri.kap eraf, v-snaar eraf, waterpomp poelie eraf en je hebt ruimte zat :mrgreen:

water pomp poelie er af??

was niet nodig hoor :wink:

zou zomaar kunnen, maar de mijne was eraf, om net als andere andere poelies weer mooi zwart te worden :mrgreen: