PDA

Bekijk Volledige Versie : xenon lichten



o.stijn.o
08/08/2011, 16:41
nu zou ik graag xenon verlichting steken in de porsche maar nu is mijn vraag welke neem ik het beste.
de xenon of bi-xenon iemand hervaring mee ??

924turbo2
08/08/2011, 16:45
Bij Bi-xenon is ook je grootlicht xenon.

Let wel op xenon is zinloos in de bestaande halogeen lampunit, sterker nog je zal zelfs minder licht hebben.

Voor xenon heb je heldere glas nodig met een lenslamp, deze bestaan wel, zoek even op voor VW golfjes etc.

Pas
08/08/2011, 16:48
Buiten dat het resultaat niet best is in de standaard units is het ook nog eens verboden omdat je extreem strooilicht krijgt en je tegenliggers gaat verblinden.

o.stijn.o
08/08/2011, 16:51
Bij Bi-xenon is ook je grootlicht xenon.

Let wel op xenon is zinloos in de bestaande halogeen lampunit, sterker nog je zal zelfs minder licht hebben.

Voor xenon heb je heldere glas nodig met een lenslamp, deze bestaan wel, zoek even op voor VW golfjes etc.

dus koop ik best bi-xenon ?? als ik het goed snap zit origineel in de porsche onderaan een faren en bovenaan een faren ?? en door de bi-xenon ga ik dan de bovenste faren ook behouden ??

924turbo2
08/08/2011, 17:26
Zoek eerst andere koplamunits, (die dingen die omhoog klappen als je het licht aanzet :) )

Faren is voor mij overigens een onbekend woord.

o.stijn.o
08/08/2011, 18:49
Zoek eerst andere koplamunits, (die dingen die omhoog klappen als je het licht aanzet :) )

Faren is voor mij overigens een onbekend woord.

en welke koplampunits koop ik best ?? eum sorry faren = grootlicht :)

924turbo2
08/08/2011, 18:52
Dat kan je zelf even uitzoeken op Google, zoek wat ze gebruiken voor een Golfje 1 met xenon ombouw.

o.stijn.o
08/08/2011, 19:59
ok bedankt !!

---------- Post added at 20:59 ---------- Previous post was at 20:18 ----------


Dat kan je zelf even uitzoeken op Google, zoek wat ze gebruiken voor een Golfje 1 met xenon ombouw.

en u bent heel zeker dat deze juist het zelfde is als in golf 1 dan bestel ik ze morgen voor de porsche hoop gewoon dat het juist dezelfde zijn :)