PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn 77'er te koop



Ritske
23/01/2009, 20:32
Bij deze zet ik ook mijn Porsche te koop, er moet kwa carroserie meer aan gebeuren dan ik had gedacht en daar heb ik de tijd gewoon niet voor omdat allemaal te doen(dak moet vervangen worden en heeft een klein beetje laswerk rond de achterklep sloten, auto moet hierna uiteraard ook gespoten worden).Auto verkeerd verder in goede roestvrije staat, plaatwerk is verder strak en de auto heeft apk tot 6 januarie 2011!
Technisch verkeerd de auto in een goede staat, nieuwe distributie/waterpomp komt er nog op zodat ook de koelerij weer goed is en de auto is pas voorzien van nieuwe contactpunten/condensator en bobine.
Met diverse extra onderdelen:
Bruin/beige interieur met kapotte stoelen(haal ik zondag op)
Ander dicht dak(ken eventueel wel een bedrijf waar ze het dak over kunnen zetten +-€600,-)
2 andere strakke/harde deuren(de huidig zijn rot in de hoekjes
ander achterpaneel(voor donorstukjes bij de sloten)
zwarte vloerbedekking in goed niet verkleurde staat(kun je afwisselen tussen beige/bruin en zwart :twisted: )

voor foto's klik hier (http://www.924forum.nl/Forum/viewtopic.php?f=16&t=878)

Het is voor mij de bedoeling dat er straks wel weer een 924/944 komt, maar dan gewoon met veel minder/geen werk

Edit:
Vraagprijs €1200,-

telefoonnummer 0620744114

pocketmech
23/01/2009, 20:59
Je hebt in ieder geval goed kunnen oefenen en weet waar je de volgende keer op moet letten.... :| Succes met de verkoop!

924turbo2
24/01/2009, 08:10
Jij gaat tochniet weer met die Corrado's verder hé :grin:

Ritske
24/01/2009, 08:14
Jij gaat tochniet weer met die Corrado's verder hé :grin:

Ik ga er hoogstwaarschijnlijk nog wel een inruilen, maar het niet de bedoeling om daarmee verder te gaan :o