PDA

Bekijk Volledige Versie : Kofferklep slot



tortini
13/08/2011, 18:56
Hallo Allemaal

Mijn kofferklep slot werkt niet. Ik kan wel een sleutel in het gat steken alleen draaien wil niet. Het kofferbak slot werkt verder wel prima door middel van het electrisch openen. Dus meganisme is op zicht goed.

Het kan natuurlijk zijn dat de sleutel niet de juiste is. Ik heb geen andere sleutel dus weet iemand of deze bij te bestellen is? (staat er een nummer op het slot?)

Andere optie is dat er toch iets niet helemaal goed zit echter heb ik geen idee. Tips ??

Ik heb wel de rubberen ring vandaag vervangen. De oude was in staat van ontbinding. Kan dit een oorzaak zijn door binnendringen van vocht en vuil?

Ik neem aan dat origineel alle sloten (contact, deuren, achterklep en dashboardkastje) met 1 sleutel te bedienen zijn.

Iemand ideeen hierover ?

jimfrey944
13/08/2011, 19:02
dashboardkastje heeft een andere sleutel ;)

coppe218
13/08/2011, 20:40
Volgens mij is bij mij het dashboardkastje met dezelfde sleutel te bedienen. Ik heb 3 sleutels bij de auto. 1 voor alle deursloten/kofferklep en dashboardkastje. 1 voor het originele alarm en 1 voor de originele wielsloten.

-Bassie-
13/08/2011, 20:46
Ik weet zeker dat dat niet mogelijk is.
Probeer maar eens.
Is namelijk een totaal ander soort sleuteltje ;)

coppe218
13/08/2011, 20:53
Even gecontroleerd. en uiteraard hebben jullie gelijk. Ik moet me er als newbie ook niet mee bemoeien:@. Dat betekent echter wel dat ik 1 sleutel mis. Jammer maar helaas.

tortini
13/08/2011, 21:09
Ik mis dus ook de sleutel voor het dashboardkastje en de kofferklep. Is dit nog ergen te bestellen????

jimfrey944
14/08/2011, 00:15
Dit is de sleutel van een dachboardkastje
De andere sloten zijn gelijk

bansan
15/08/2011, 08:01
ik heb/had hetzelfde probleem, bij mij was de oplossing om flink op de achterklep te drukken terwijl je de sleutel tegen de klok in omdraai.
misschien werkt het!

joeyw91
15/08/2011, 11:11
Dat heb ik dus ook, je moet een beetje wiebelen met achterklep, heb al geprobeerd wat bij te stellen aan die pinnen, maar dit veranderd niks.

Ook ik moet de sleutel linksom draaien, is dit de juiste richting?

-Bassie-
15/08/2011, 11:17
links om klopt jah.

je kan je achter klep ook stellen een beetje op de bout gaten bij de sloten en die bij je schanieren.

slim is dit om te doen zonder gasveren er aan en dan kan je hem netjes in het midden leggen en vast draaien.

jimfrey944
15/08/2011, 16:21
als de sleutel/slot een beetje versleten is kan het wezen dat je de sleutel te ver in het slot kan steken
de sleutel iets terug houden wil dan helpen