PDA

Bekijk Volledige Versie : Ombouwen raam bediening?



Meneer aard
05/12/2007, 15:26
Mijn auto is niet voorzien van elec ramen, wel zou ik deze graag willen. Nu heb ik eens zitten denken:

-Ombouw setje ergens scoren van een 924/944 (compleet raam mechanisme + shit)
-Electrische universele inbouw met flexibele as voor nette wegwerking + 2 knoppen die precies passen in het middenconsole acher de versnellingspook (om in stijl te blijven en geen gaten in de deur panelen moeten maken).

Heeft iemand ervaring met die dingen of is het gewoon afblijven..?

Thnx.

captainfrasca
05/12/2007, 16:23
Is opzich niet zo'n probleem omdat in beide gevallen de basis hetzelfde blijft.

Ik denk dat een electrisch raamsetje rond de 150 euro per kant komt 2e hands, nieuw wil je niet weten, weet ik toevallig.

De rest is wel te vogelen denk ik.

Tom
05/12/2007, 17:43
Aftermarket is niks mis mee, tegenwoordig. Met de door jou genoemde originele knopjes lijkt het me een prima oplossing en lekker goedkoop.

Tenzij je van een sloper (porsche356c op het 944forum?) voor redelijke prijzen origineel kunt krijgen, natuurlijk.

Meneer aard
05/12/2007, 22:52
De setjes (universeel) zie ik rond de 120 euro tot 150 euro over de toonbank gaan. Daarbij zit alles in wat je nodig heb (is voor mij ook weer een extra overtuiging), relais, zekeringen, bedrading, beugels.

En als je 2e hands gaat weet je niet hoelang zo`n motortje het nog gaat uithouden etc.

Ik denk dat ik voor de universele ga en mijn bevindingen + inbouw verslag hier neer planten.

Michiel
11/10/2008, 19:38
Zeker voor een universele set gaan,
Zelf heb ik alles origineel ingebouwd en sindsdien beide kanten al 2 keer vervangen.
Voor leuke setjes kijk op spy-europe.com