PDA

Bekijk Volledige Versie : Spoed: uitlaat vanaf eerder demper / onderdelen startmotor



Pas
02/02/2009, 16:04
SPOED:

Het is al raak na 2 dagen Porsche. De uitlaat is afgebroken tussen de eerste en tweede demper. Doordat het gedeelte conisch loopt valt het niet af te dichten (op het dunste deel afgebroken) en lassen is ook niet mogelijk volgens de garage. Ik ben er maar naar toe gegaan en was wel duidelijk dat aan vervanging geen ontkomen aan was. Door een eerder las moet ik alles vanaf de eerste demper vervangen.

Heeft iemand dus nog een deel uitlaatsysteem liggen en voor hoeveel. Geheel nieuw incl. montage zou me 375 euro kosten.

Daarnaast, toen ik weg wilde hadden ze de accu al haast leeg gestart en toen ging ie dus steeds langzamer draaien en bij de laatste draai schoot opeens de startmotor los en spinde dus loos rond.
Mocht iemand bekend voorkomen wat dit is en hier onderdelen voor hebben hoor ik het graag.


Spoed is vanwege dat ik morgen gebelt wordt voor het wel of niet uitvoeren van de werkzaamheden bij de garage en met hun onderdelen.

Tom
02/02/2009, 16:46
Ik zou gewoon een demper er tussenuit laten halen en laten vervangen door een recht stuk pijp.

Pas
02/02/2009, 17:22
Ik heb ze de opdracht gegeven een nieuwe uitlaat en startmotor te monteren, ben ik daar de komende jaren vanaf, want ik ben van plan de wagen wel wat langer te houden.

Dit topic mag dicht.

(Frank, nog bedankt voor je snelle reactie)

Pas
02/02/2009, 17:24
Ik zou gewoon een demper er tussenuit laten halen en laten vervangen door een recht stuk pijp.

Er zit ook een gat in de eind-demper en is zeer slecht op andere stukjes.
Zou meer oplappen zonder einde worden en ws afkeur bij apk.

captainfrasca
02/02/2009, 19:51
Heb je het midden gedeelte nodig of de einddemper?

einddemper kan ik regelen voor ca. 100 euro en de middendemper zal iets van 50 a 75 zijn.... Maar dan moet ik ff informeren voor je!

Zet ik hem er nog onder ook voor je!!