PDA

Bekijk Volledige Versie : [Verkocht] Setje semi-slicks voor 924 - legaal voor op de weg !



924turbo2
30/08/2011, 11:28
Aangezien er steeds meer leden gaan vrijridjen met de 924 bied ik ze ook maar hier aan:

Set, 2x Toyo / 2x Trampio R888 alle 195/50/R15. Zit nog voldoende profiel op voor vele dagen vrij rijden.

Medium compound, dus lekker snel warm en ideaal voor vrijrijden zowel droog als nat. Banden zijn straat legaal.

Geschikt voor 6J en 7J velgen, perfect voor de 924 dus. Banden zijn wat lager dan de standaard banden dit zorgt ervoor dat de 924 mooi laag komt te liggen (zie 2e foto).

Gaan weg ivm met overstap naar grotere remmen en dus 16 inch.

Set gaat a.s. donderdag onder de auto vandaan.

Prijs voor de 4 samen 125 euro voor forumleden. Ik kan ze ook monteren als je met velgen (zonder band) komt, dan komt er 15 euro bij. Banden kosten nieuw 125 per stuk!

7290

powerflux
30/08/2011, 11:49
Ik weet dat het niet de bedoeling is van de banden, maar ik heb redelijk snel andere nodig. Kun je hier enigszinds de normale weg mee op, of zijn ze na 1000KM gewoon hardstikke op?

nvm, de winter komt er aan en ik moet gewoon nieuwe banden halen. sorry voor de topic-vervuiling.

-Bassie-
30/08/2011, 11:55
Het zijn banden die goed zijn voor op het circuit.
Maar voor op de openbare weg zijn het niet echt perfecte banden.
Tenzij je zeer sportief rijd er mee.

924turbo2
30/08/2011, 12:40
Deze banden zijn bedoeld voor het circuit, ze zijn wel straat legaal, je mag er dus mee op de openbare weg. Handig als je naar het circuit wilt rijden.

Voor dagelijks gebruik zijn ze af te raden (tenzij je een Lotus hebt), ze slijten uiteraard veel harder dan een normale band door het zachte compound.

Waarschijnlijk zoek je goedkope gebruikte straatbanden, deze vind je in overvloede op marktplaats.