Mijn Porsche 924

Collapse
X
Collapse
  •  

  • Mijn Porsche 924

    In 1999, kocht ik mijn allereerste auto: een Porsche 924 "50 Jahre Konstruktionen Sondermodell". Deze speciale editie, een ode aan 50 jaar Porsche, trok me meteen aan met zijn klassieke lijnen en tijdloze ontwerp. Voor 2650 gulden werd hij van mij, een bedrag dat ik met zorg bij elkaar had gespaard.

    De Porsche 924 was niet zomaar een auto; het was mijn droom op vier wielen. Elke rit was een avontuur, en ik voelde me de koning van de weg wanneer ik achter het stuur zat. Maar zoals het lot het soms wil, bracht deze droomauto ook uitdagingen met zich mee.

    In 2001, na twee jaar van zorgeloze ritten, sloeg het noodlot toe. De motor liep vast en ik moest een moeilijke beslissing nemen. In plaats van de auto op te geven, besloot ik om de motor volledig te laten reviseren. Het was een ingrijpende en kostbare operatie, maar mijn passie voor de auto gaf de doorslag.

    De revisie gaf de Porsche een nieuw leven. Toen ik hem voor het eerst na de reparatie weer startte, klonk de motor beter dan ooit tevoren. Dat moment herinner ik me nog steeds als de dag waarop mijn band met deze bijzondere auto alleen maar sterker werd.

    Deze Porsche 924 blijft voor mij meer dan een auto. Het is een herinnering aan doorzettingsvermogen, passie en de beloning van het koesteren van een droom.
    download.png

    • Beer924
      #1
      Beer924 commented
      Editing a comment
      Mooi verhaal. Ook dat je na de vastloper niet de makkelijkste beslissing nam om hem naar de sloop te brengen, maar te reviseren. Blijkt nu wel dat het de juiste beslissing is geweest. Geniet ervan.

    • captainfrasca
      #2
      captainfrasca commented
      Editing a comment
      Ik wilde deze functie even uitproberen. Misschien kunnen andere leden ook wat schrijven.
    Posting comments is disabled.

article_tags

Collapse

There are no tags yet.

Latest Articles

Collapse

  • Mijn Porsche 924
    by captainfrasca
    In 1999, kocht ik mijn allereerste auto: een Porsche 924 "50 Jahre Konstruktionen Sondermodell". Deze speciale editie, een ode aan 50 jaar Porsche, trok me meteen aan met zijn klassieke lijnen en tijdloze ontwerp. Voor 2650 gulden werd hij van mij, een bedrag dat ik met zorg bij elkaar had gespaard.

    De Porsche 924 was niet zomaar een auto; het was mijn droom op vier wielen. Elke rit was een avontuur, en ik voelde me de koning van de weg wanneer ik achter het stuur zat. Maar...
    22-08-24, 19:03
Working...