Tjonge jonge. Wat is het rustig op het forum. Ja ik zelf ook, maar dat komt omdat ik eigenlijk niks meer te doen heb aan de 924. Maar er zijn toch nog recentelijk meerdere projecten bij gekomen, waar nog wel het een en ander aan te verhapstukken was. Daar lees ik ook helemaal niets meer over. Op FB komen allerlei vragen over 924/944's voorbij. Waarom zitten die gasten niet op het forum. Ik heb het al vaker aangegeven. Op FB kun je nauwelijks iets terugvinden. Hoe krijgen we die eigenaren hier naar toe? Ik ben niet zo van FB en wil ook niet telkens met mijn naam berichten toevoegen met de opmerking dat ze naar het forum zou moeten komen.
Wordt er niet meer gesleuteld?
Collapse
X
-
Tja, Berend....ik had dit ook al gedacht hoor.
Ik kijk ben elke dag naar het forum en het is inderdaad heel stil hier.
Mocht ik een probleem hebben ,dan zou je er van gehoord hebben maar mijn auto rijdt goed en hopelijk blijft dat zo.
Volgende week is er een beurs in Gent en daar ga ik alle jaren naartoe....leuke boel daar.
Deze week heb ik nog naar een docu zitten kijken over de 924.
Daarin werd beweerd dat de deurgrendels van de 924 ook dezelfde zijn als die van de Lada Samara ??
Ik weet dat het ontwikkelingsteam van Porsche wel voor de russen heeft gewerkt.....ook aan de Samara dus, maar de russen waren nogal behoudsgezind hierover en dat mocht niet te veel uitgebazuind worden.
Ik heb naar die deurgrepen gekeken op internet en die zijn toch niet volledig dezelfde hoor.
Bij de 924 staat er een lip naar voren terwijl bij deze net als bij de golf dus , een lip naar binnen staat.
Ik zou vervanging van de mijne overwegen omdat ze destijds blinkend uitgevoerd waren....ze waren echter niet zo mooi meer en daarom zijn ze nu zwart;-(
Weet ook niet of het ook past ....
en ja , dit forum is toch stukken beter dan dat FB gedoe.....heb het er ook niet zo voor....maar dat zal ook wel aan mijn .......liggen zeker -
Ik ben inderdaad niet echt meer aan het sleutelen, zelfs niet aan het rijden (laatste keer was 924 vrienden najaarsweekend) dus daarom is het vanuit mijn zijde stil. Lees uiteraard wel aandachtig mee en mocht ik ooit weer een sleutel ter hand nemen volgen de updates zekerSometimes life just gets in the way.
Comment
-
Haha, zeker niet. Maar er is geen hele grote noodzaak tot sleutelen, en komende periode is druk, zowel qua werk (groot programma) en privé (verbouwing). Daarnaast ben ik de garage aan het opruimen/leeg maken voor een 2e bolide. Maar dat zal pas eind 2025 of begin 26 worden.Comment
-
hier in het zuiden van Europa wordt er wel gesleuteld hoor, maar dat vind zijn oorzaak in het hebben van 7 voertuigen en een grote tractor die allemaal gebruikt worden en dus ook onderhoud behoeven.
Daar maar 1 van de 7 een Porsche is en die op dit moment geen onderhoud vraagt, is het op dit forum voor wat mijn input betreft ook stil.
Maar dit forum zit wel zeker in het lijstje van meerdere (Mercedes, Mini, Citroen 2CV6, MG, Mazda, Toyota Landcruiser en de Ford tractor) die ik dagelijks bezoek en beantwoord.
Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driverComment
-
Nah, te koud. Nog een paar weken dan moet het wel weer lukken!Porsche isn't just a car, but a way of life!
1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment
Comment