Wordt er niet meer gesleuteld?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Beer924
    924 Gek
    • Aug 2021
    • 1077

Wordt er niet meer gesleuteld?

Tjonge jonge. Wat is het rustig op het forum. Ja ik zelf ook, maar dat komt omdat ik eigenlijk niks meer te doen heb aan de 924. Maar er zijn toch nog recentelijk meerdere projecten bij gekomen, waar nog wel het een en ander aan te verhapstukken was. Daar lees ik ook helemaal niets meer over. Op FB komen allerlei vragen over 924/944's voorbij. Waarom zitten die gasten niet op het forum. Ik heb het al vaker aangegeven. Op FB kun je nauwelijks iets terugvinden. Hoe krijgen we die eigenaren hier naar toe? Ik ben niet zo van FB en wil ook niet telkens met mijn naam berichten toevoegen met de opmerking dat ze naar het forum zou moeten komen.
  • 924ERKE
    924 Fan
    • Oct 2024
    • 111

Tja, Berend....ik had dit ook al gedacht hoor.
    Ik kijk ben elke dag naar het forum en het is inderdaad heel stil hier.
    Mocht ik een probleem hebben ,dan zou je er van gehoord hebben maar mijn auto rijdt goed en hopelijk blijft dat zo.
    Volgende week is er een beurs in Gent en daar ga ik alle jaren naartoe....leuke boel daar.
    Deze week heb ik nog naar een docu zitten kijken over de 924.
    Daarin werd beweerd dat de deurgrendels van de 924 ook dezelfde zijn als die van de Lada Samara ??
    Ik weet dat het ontwikkelingsteam van Porsche wel voor de russen heeft gewerkt.....ook aan de Samara dus, maar de russen waren nogal behoudsgezind hierover en dat mocht niet te veel uitgebazuind worden.
    Ik heb naar die deurgrepen gekeken op internet en die zijn toch niet volledig dezelfde hoor.
    Bij de 924 staat er een lip naar voren terwijl bij deze net als bij de golf dus , een lip naar binnen staat.
    Ik zou vervanging van de mijne overwegen omdat ze destijds blinkend uitgevoerd waren....ze waren echter niet zo mooi meer en daarom zijn ze nu zwart;-(
    Weet ook niet of het ook past ....
    en ja , dit forum is toch stukken beter dan dat FB gedoe.....heb het er ook niet zo voor....maar dat zal ook wel aan mijn .......liggen zeker

Comment

• Beer924
      924 Gek
      • Aug 2021
      • 1077

Ik hoop maar dat als het weer wat warmer wordt de garages weer bemand worden.......

Comment

• Riggard
        924 Fan
        • Jan 2021
        • 574

Ik ben inderdaad niet echt meer aan het sleutelen, zelfs niet aan het rijden (laatste keer was 924 vrienden najaarsweekend) dus daarom is het vanuit mijn zijde stil. Lees uiteraard wel aandachtig mee en mocht ik ooit weer een sleutel ter hand nemen volgen de updates zeker Sometimes life just gets in the way.

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 1077

Ik lees: "mocht ik ooit weer een sleutel ter hand nemen". Dat klinkt voor mij als dat het klaar is met je 924. Zal toch niet?

Comment

• Riggard
            924 Fan
            • Jan 2021
            • 574

Haha, zeker niet. Maar er is geen hele grote noodzaak tot sleutelen, en komende periode is druk, zowel qua werk (groot programma) en privé (verbouwing). Daarnaast ben ik de garage aan het opruimen/leeg maken voor een 2e bolide. Maar dat zal pas eind 2025 of begin 26 worden.

Comment

• Pierro
              924 Fan
              • Feb 2015
              • 377

hier in het zuiden van Europa wordt er wel gesleuteld hoor, maar dat vind zijn oorzaak in het hebben van 7 voertuigen en een grote tractor die allemaal gebruikt worden en dus ook onderhoud behoeven.

Daar maar 1 van de 7 een Porsche is en die op dit moment geen onderhoud vraagt, is het op dit forum voor wat mijn input betreft ook stil.

Maar dit forum zit wel zeker in het lijstje van meerdere (Mercedes, Mini, Citroen 2CV6, MG, Mazda, Toyota Landcruiser en de Ford tractor) die ik dagelijks bezoek en beantwoord.
              Mercedes W124 1989 / Porsche 924 1983 restored / MG-Midget 1973 restored / Rover 1275 Mini 1992 restored
              Citroen 2CV6 1986 restored / Renault N72 restored/ Mazda MX-5 1.8 for the fun / Toyota Landcruiser Prado daily driver

Comment

• Beer924
                924 Gek
                • Aug 2021
                • 1077

Ja Pierro, ik volg ook meerdere fora. Maar alleen mbt Porsche en dan vooral de Duitse fora. Die zijn erg actief en leuk. Wel elke morgen eerst even kijken of hier wat is gepost hoor. Ik heb met dit draadje in ieder geval weer wat mensen wakker gemaakt

Comment

• Ronaldbm
                  924 Addict
                  • Aug 2014
                  • 1745

Bijna 1 maart, dan zal er vast iets meer te doen zijn hier
                  Project 924....and nice driving

Comment

• Riggard
                    924 Fan
                    • Jan 2021
                    • 574

1981, geen last van.... Wel van pekel, dus rij alsnog niet.

Comment

• Beer924
                      924 Gek
                      • Aug 2021
                      • 1077

Ronald. Is jouw auto nog zo jong fris en fruitig? Ik ben blij dat ie van mij inmiddels de aow gerechtigde leeftijd heeft bereikt.

Richard. Je hebt gelijk, maar ik kon afgelopen zaterdag toch de verleiding niet weerstaan.

Comment

• Ronaldbm
                        924 Addict
                        • Aug 2014
                        • 1745

Nee, van ‘84 dus net over de grens van 40. Maar gewoonlijk met dit weer in de garage, net als vele andere denk ik. Die 1 maart blijft toch een mooi moment ;-)
                        Project 924....and nice driving

Comment

• captainfrasca
                          Administrator
                          • May 2007
                          • 3595

Nah, te koud. Nog een paar weken dan moet het wel weer lukken!
                          Porsche isn't just a car, but a way of life!
                          1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition!
                          Lees hier de regels van 924forum.nl

Comment

• Riggard
                            924 Fan
                            • Jan 2021
                            • 574

1 maart is een zaterdag.... zouden een kleine meeting kunnen doen? Hier in de noordkop (regio Haarlem) wil ik gerust een stukje voorrijden/route uitzetten.

Comment

• Beer924
                              924 Gek
                              • Aug 2021
                              • 1077

Op zich een leuk idee. Maaruhm je weet waar ik woon hè? En om nou voor zeg maar anderhalf uur 250 km heen en weer te knorren en dan ook nog het door het mooie Noord-Holland rond te toeren. Mwah. Centraal Nederland een optie?

Comment

Working...