Wordt er niet meer gesleuteld?

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ronaldbm
    924 Addict
    • Aug 2014
    • 1745

Bij mooi weer, goed idee. Laatste jaren was het zeiknat op 1 maart…. April veiligere optie denk ik
    Project 924....and nice driving

Comment

• pascal924
      924 Fan
      • Nov 2007
      • 366

Hier wordt nog veel gesleuteld hoor... nog aan de gtr replica, de gts clubsport en ook aan 944cabrio en een n/a 944. Nog veel te doen voor de zomer begint😀.

Comment

• Beer924
        924 Gek
        • Aug 2021
        • 1077

Goed te zien dat er in ieder geval nog meegelezen wordt. Het is dus nog niet helemaal d##d hier. Pascal, kun je niet af en toe wat posten. Kunnen wij weer genieten en jij stoom afblazen als er eens iets niet (helemaal) gelukt is..............

Comment

• Beer924
          924 Gek
          • Aug 2021
          • 1077

Even terugkomend op de titel van dit draadje. Ik weet niet of het jullie ook opvalt, er vanuit gaande dat er zo links en rechts wat sociale media gevolgd wordt, maar op FB zijn er nog wel aardig wat mensen met Nederlands klinkende namen die vragen stellen over heel verschillende zaken aangaande de 924. Maar eigenlijk zou iemand daar eens op moeten reageren met de opmerking dat dit forum bestaat en veel handiger is dan dat malle FB waar je niks terug kunt vinden. Wie? Heel eerlijk, maar ik reageer het liefst zo weinig mogelijk op FB.

Comment

Working...