Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Fijne kerst allemaal en een gelukkig en gezond 2026. Lekker blijven sleutelen aan onze Gremlins. Maak er prachtige en technisch mooie auto's van. Daarna lekker toeren. Kerstkaart 2025-2026.jpg
De Gulwing ja, de Adenauer prachtig. Helaas zijn de laatste jaren de modellen zeer bijzonder geworden en vooral in trek bij heel bijzondere mensen....Net als die wanstaltige BMW's. Stoel op de laagste stand, petje achterstevoren, achterramen donker getint en een groene, gele of blauwe voorruit en een belachelijke uitlaat. Pffff
Hahaha, ach tegenwoordig zijn er veel fantasieloze modellen. Aan de andere kant. Ik geniet nu erg van al het oude spul, en stond vroeger te kwijlen bij wat toen nieuw was. Mijn zoon (14) nu niet anders, gaat echt voor het nieuwste van het nieuwste. Ben benieuwd of hij dit over 30 jaar ook net als ik anders beleefd.
Comment