Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Ik ben van de oude garde. Uit nostalgie kijk ik hier nog weleens. Ik had een zwarte Porsche 924S Le Mans, bij Timmerman gekocht in Alteveer in 2008. In 2013 weer verkocht, omdat ik nog een andere hobby auto had (kever) en aandacht aan twee tegelijk lukte niet meer. Achteraf denk ik wel dat ik meer (rij)plezier aan de Porsche zou hebben gehad dan aan de kever. Die kever is twee jaar geleden ook van de hand gedaan, omdat ik vertrokken ben bij mijn ex en dan zit je met een boedelscheiding en moet je allerlei afwegingen daarin maken. Maar dat was niet het einde van de hobby, want ik heb nu een VW T3 bus gekocht met een 112pk sterke boxer motor en zelfs die heeft her en der nog gelijke onderdelen die ook in de 924 zitten. En natuurlijk het typische boxer geluid.
Met de 924S is het niet goed afgelopen; ik had hem weer verkocht aan Timmerman, maar bij het transport op de trailer is hij op een file ingereden en is de Porsche total loss geraakt.
Ik zie er vrijwel geen meer rijden. 15 jaar geleden was dat nog wel anders. Maar dat geldt ook voor de VW kever; toen ik die kocht in 2003 zag ik er zelfs dagelijks nog wel een of twee, maar ook die zijn vrijwel volledig uit het straatbeeld verdwenen.
Ah. Eeuwig zonde....... Ik weet nog de meeting samen de Kevers toen! Dat was leuk!
Porsche isn't just a car, but a way of life! 1981 Porsche 924 50 Jahre Porsche Konstruktionen special edition! Lees hier de regels van 924forum.nl
Comment