Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Vanmiddag om 16.00u kwam ik vanaf de weg Amsterdam-Haarlem (N200?) in Haarlem-oost, afslag Waarderpolder/Zuiderpolder een witte 944 (zo te zien een type 1) tegen. We hebben hier volgens mij vrijwel geen 944s, dus zal geen forummer zijn geweest. Vind wit nog steeds een erg goeie kleur voor 'n 924 en 944!
Die kleur, dat vind ik nou ook
When Chuck Norris falls in water, Chuck Norris doesn't get wet. Water gets Chuck Norris.
Ja, zo weinig 924s als ik zie (eigenlijk vrijwel nooit), kom af en toe toch nog wel 'n 944 tegen. Net om 12.15u op de A4 A'dam-Den Haag t.h.v. Leiderdorp eentje, een rooie ('guards red'). Kon helaas geen kenteken lezen door de vangrail.
Vanmiddag in Zeist een zwart(metallic?) 924, volgens mij een S want hij had telefoonvelgen. Ging wat snel, maar het leek of het een origi-NL was, kenteken begon volgens mij met een R.
offtopic: volgens mij kom ik ook in Zeist wonen met zoveel spots!
verder; ik heb m zelf niet gezien maar volgens mn neef stond er zaterdag avond een donkerblauwe 924 geparkeerd in Delft bij het feest van Ome Aad en tante Trees
Geen 924 op dit moment... maar wel lekker sleutelen aan die van Michel!
Ik zag 'm gisteren weer rijden, maar het ging allemaal wat snel dus ik vroeg me af of het een 24 of een 44 is... de brede schermen zijn aan de achterkant lastig te zien bij een zwarte auto.
Comment