Als dit je eerste bezoek is, neem dan de veelgestelde vragen FAQ even door. Klik daarvoor op de bovenstaande link 'FAQ'. Het is mogelijk dat je je moet registreren voor je berichten kunt plaatsen: klik op 'Registreer' om door te gaan. Om berichten te bekijken, selecteer je het forum dat je wilt bezoeken uit de onderstaande lijst.
Elke dag als ik langs de Amstel naar het werk fiets: zwarte 924 S met hier en daar een deuk. Desalniettemin de oorzaak dat ik 924 wannabe ben geworden.
Afgelopen vrijdag een witte 924 in Menaldum, en vanmiddag een Rode 944 turbo in Leeuwarden(bij de stoplichten afslag stiens, auto ging wel rechtdoor richting europa plein)
Klopt , ik ook niet , wat is er met die voor bumper ? die gaatjes zegmaar
Voor zo een onder spoiler , moet je ook bredere schermen hebben .. anders ziet t er niet uit .. zoals nu
Voor heeft-ie ook een spoiler, zo te zien met voorziening voor (Amerikaanse) side marker lights.
Ik ben het met je eens, voor die achterspoiler is-ie te smal. Het verschilt wel wat per kleur, onder een donkerder kleur vind ik het mooier dan onder een witte.
924 mj 1982, Alpinweiß, targa, APE on board(header becomes very, very special!! we started all over again), seats, stearingwheel and armrest by MBH en zijn kompanen!
Comment